Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Inginerii” de la MakeSense atacă piața de conținut și marketing

Agenția de relații publice MakeSense PR, fondată în 2010, se repoziționează ca agenție de comunicare și conținut. Începând cu anul 2015, compania își schimbă numele în MakeSense și își completează portofoliul de servicii cu expertiză în crearea de conținut și content marketing.
Raluca_Bailescu

Printre serviciile oferite de MakeSense în prezent se numără crearea de conținut pentru canale proprii (realizare de white-paper-uri, studii de caz, newslettere etc) și terțe, managementul comunităților online și servicii tradiționale de comunicare (comunicare cu media și alți influenceri, comunicare internă, organizare de evenimente etc).

În 2014, MakeSense a înregistrat o cifră de afaceri de 220.000 de euro, din care 83,4% fee-uri de agenție. Aproximativ 60% din cifra de afaceri a fost reprezentată de servicii de creare de conținut, implementate preponderent în campanii business to business.

Raluca Băilescu (foto), Managing Partner MakeSense, a declarat: „Clienții nu vor PR. Clienții vor rezultate. Aceasta este concluzia acestor primi 5 ani de MakeSense, aceasta este direcția în care acest business a crescut în cel mai natural mod cu putință: nu mai suntem doar o agenție de PR, suntem… ingineri.

Da, ingineri. Este o definiție pe care ne-a dat-o un client, într-o discuție telefonică aparent obișnuită, de-acum câțiva ani, când mi-a spus «Raluca, am un brief pentru un produs nou. Ia-i pe inginerii tăi și vino să-mi dai o mână de ajutor!»… Dacă industria de comunicare are nevoie de niște ingineri (ar fi singura industrie fără ingineri, de fapt…), noi suntem aceia. Modul nostru de lucru are mai puțin glam și mai multă  analiză.”

Principalele domenii de business ale agenției sunt: healthcare&pharma, IT, FMCG și financiar. Din echipa MakeSense fac parte: Raluca Băilescu (Managing Partner), Cristian Dițoiu (Chief Technologist & Partner), Oana Coman (Communication Strategist & Partner), Aura Dumitru (Communication Engineer & Partner), Alexandra Enăchescu (Chief Content Engineer), Loredana Caloian (Content Engineer) și Silviana Uța (Content Engineer).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii