Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Îngheţata Algida a devenit liderul de piaţă în România

Lider la nivel mondial, Algida a devenit, în sezonul 2014, lider şi în România, potrivit datelor Nielsen, citate de companie.

În sezonul 2014, Unilever a ajuns la pragul de 14,9%  cotă de piață valorică, câștigând 2.3 procente, față de perioada similară a anului trecut (studiile au fost făcute în perioada mai-august 2013 şi mai-august 2014). Astfel, Algida a devenit liderul pieței de înghețată și în România, marcând 6 ani de succes, de la lansarea din 2009.

În total, în sezonul 2014, Algida a vândut 26 milioane de înghețate, ceea ce înseamnă că fiecare român a mâncat, în medie, 1,5 înghețate Algida în 2014.

“Cheia succesului unui an reușit  ca 2014 a constat în proactivitatea și unitatea întregului grup, fapt ce a dus la lansarea, implementarea și execuția unor campanii de success. De asemenea, partenerii noștri au contribuit semnificativ la obținerea acestui rezultat și sunt încrezător într-o colaborare la fel de bună și de success și în viitor”, a declarat Brăduț Costea, Director Național de Vânzări Algida.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii