Cautare




, Forbes Staff

Bani și Investiţii |
|

ING Bank România a încheiat primele nouă luni ale anului cu un profit net de 599 de milioane de lei

ING Bank România a înregistrat în primele nouă luni din 2019 un profit net de 599 de milioane de lei, în creștere cu 13% față de perioada similară a anului anterior, potrivit unui anunț al băncii.
ing bank

Profitul brut a ajuns la 704 milioane lei la finalul primelor nouă luni, în creștere cu 17% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Veniturile au crescut cu 13%, la 1,53 miliarde de lei. Costurile operaționale au ajuns la 675 milioane lei, în creștere cu 3% față de septembrie 2018, influențate de creșterea numărului de angajați și a salariilor. Și costurile de risc au crescut la 158 milioane lei, în același ritm cu evoluția creditării. Astfel, profitul net a ajuns la 599 milioane lei la sfărșitul celui de-al treilea trimestru.

”Anul acesta sărbătorim 25 de ani de activitate în România, un prilej de mândrie pentru toți angajații și colaboratorii noștri, data fiind lunga noastră istorie de succes pe piața locală. Ne bucurăm că un număr crescând de clienți aleg să ni se alăture, ceea ce ne determină să continuăm abordarea noastră axată pe experiența clientului și inovație. Observăm o dinamică accelerată a interacțiunilor digitale, clienții preferând în număr din ce în ce mai mare aplicația de mobil pentru operațiunile bancare de zi cu zi. Astfel, 1 milion de clienți folosesc în mod activ Homebank, canalul nostru digital adresat clienților Retail. De curând ne-am relocat sediul central într-o nouă casă, cu un concept modern, care facilitează modul de lucru Agile introdus în urmă cu doi ani. De asemenea anul acesta avem o nouă componență a echipei de management, care are misiunea de a conduce banca către un nou nivel de dezvoltare și maturitate”, a afirmat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

Baza de clienți activi ai ING din divizia de Retail a crescut cu 122.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,4 milioane, ceea ce se traduce printr-o creștere de 10% față de anul trecut. Clienții care încasează venituri recurente în conturile de la ING au crescut cu 15%, la 930.000.

Cota de piață în volumul creditelor angajate a ajuns la 10% la finalul lui septembrie. Volumul creditării a crescut la 26,9 miliarde lei, mai mult cu 9% respectiv 2.2 miliarde lei în 12 luni. Portofoliul de credite este preponderent generat de segmentul Retail, cu 61% dintre credite oferite clienților persoane fizice. Comparativ cu anul trecut, creditarea în segmentul IMM-urilor a crescut cu 8%.

Volumul depozitelor a ajuns la 34,3 miliarde de lei la finalul celui de-al treilea trimestru, o creștere de 16% respectiv 4,7 miliarde în ultimele 12 luni. Cota de piață ajunge astfel la 9,5%, comparativ cu 9% cât înregistra după cele nouă luni din 2018.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii