Astfel, se vor acorda în total șase premii pentru cele mai performante campanii, din perspectiva a două criterii importante: top 3 campanii cu cele mai mari sume strânse și top 3 campanii cu cei mai mulți susținători.
„Am introdus acum acest nou stimulent dedicat antreprenorilor pentru a-i incuraja să nu mai amâne momentul validării ideii sau produsului lor, întrucât feedback-ul rapid și insighturile relevante pe care le obții din crowdfunding sunt cu atât mai valoroase cu cât le primești cât mai devreme. Numai așa poți optimiza producția, distribuția și marketingul înainte de o lansare oficială, fără să pierzi timp, bani sau viitori clienți. Știm deja că mulți dintre ei, inclusiv dintre cei peste 8.000 de startarieni, explorează posibilitatea finanțării prin crowdfunding și sperăm astfel să ii convingem să se bucure cât mai devreme de beneficiile financiare și de promovare”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO-ul Impact Hub.
Odată cu lansarea Startarium în 2016, pe lângă modulele de learning, laborator și mentorat, a fost creată și secțiunea de crowdfunding pentru startup-uri, spre a veni în întâmpinarea a două nevoi principale ale acestora: validarea ideii și finanțarea afacerii. La doar câteva luni după lansare, Startarium introduce un nou mecanism de stimulare a campaniilor de crowdfunding: astfel, cele mai performante campanii care sunt finanțate cu succes, primesc ca premiu un bonus oferit de ING Bank, egal cu targetul fixat pentru campanie, în limita a 4.000 de euro/premiu. Bonusurile vor fi acordate doar pentru campaniile cu un target de minim 1.000 de euro, respectiv minim 20 de susținători.
O campanie de crowdfunding este o soluție ideală pentru oricine are o idee clară de business sau produs și nu-i lipsesc decât fondurile inițiale sau feedback din piață. Patru startup-uri din Orașul Antreprenorilor și-au găsit resursele necesare pentru a-și dezvolta afacerile, în urma unor campanii de crowdfunding care au strâns 10.000 de euro în doar o lună.
Pentru a asigura buna funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Apasand pe butonul de “Accept”, iti dai acordul pentru folosirea TUTUROR cookie-urilor. Poti apasa pe butonul "Setari Cookies" pentru a selecta individual cookie-urile.
Site-ul nostru (inclusiv varianta pentru dispozitive mobile) folosește atât cookie-uri de sesiune cât și cookie-urile persistente. Cookie-uri de sesiune vă permit să navigați de la o pagină la alta în cadrul site-ului nostru, precum și reținerea oricăror informații pe care le introduceți. Un cookie de sesiune este șters atunci când închideți browserul sau după o perioadă scurtă de timp. Cookie-uri persistente permit site-ul nostru să-și amintească preferințele și setările dvs. atunci când vizitați site-ul nostru în viitor. Cookie-uri persistente expiră automat după o anumită perioadă de timp.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Aceste module cookie sunt folosite de noi si alte entitati pentru a va oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastra, atat in cadrul site-ului nostru, cat si in afara acestuia.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).