Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

ING Bank oferă antreprenorilor 24.000 de euro pentru campaniile de crowdfunding finanțate în Startarium

Startarium și ING Bank premiază cele mai bune campanii de crowdfunding, finanțate cu succes pe platformă în perioada 15 mai – 15 septembrie. Bonusurile acordate pot ajunge până la 24.000 de euro.
antreprenor-griji

Astfel, se vor acorda în total șase premii pentru cele mai performante campanii, din perspectiva a două criterii importante: top 3 campanii cu cele mai mari sume strânse și top 3 campanii cu cei mai mulți susținători.

Vlad-Craioveanu_Impact Hub Bucharest„Am introdus acum acest nou stimulent dedicat antreprenorilor pentru a-i incuraja să nu mai amâne momentul validării ideii sau produsului lor, întrucât  feedback-ul rapid și insighturile relevante pe care le obții din crowdfunding sunt cu atât mai valoroase cu cât le primești cât mai devreme. Numai așa poți optimiza producția, distribuția și marketingul înainte de o lansare oficială, fără să pierzi timp, bani sau viitori clienți. Știm deja că mulți dintre ei, inclusiv dintre cei peste 8.000 de startarieni, explorează posibilitatea finanțării prin crowdfunding și sperăm astfel să ii convingem să se bucure cât mai devreme de beneficiile financiare și de promovare”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO-ul Impact Hub.

Citește și: Teenprenoriat

Odată cu lansarea Startarium în 2016, pe lângă modulele de learning, laborator și mentorat, a fost creată și secțiunea de crowdfunding pentru startup-uri, spre a veni în întâmpinarea a două nevoi principale ale acestora: validarea ideii și finanțarea afacerii. La doar câteva luni după lansare, Startarium introduce un nou mecanism de stimulare a campaniilor de crowdfunding: astfel, cele mai performante campanii care sunt finanțate cu succes, primesc ca premiu un bonus oferit de ING Bank, egal cu targetul fixat pentru campanie, în limita a 4.000 de euro/premiu. Bonusurile vor fi acordate doar pentru campaniile cu un target de minim 1.000 de euro, respectiv minim 20 de susținători.

O campanie de crowdfunding este o soluție ideală pentru oricine are o idee clară de business sau produs și nu-i lipsesc decât fondurile inițiale sau feedback din piață. Patru startup-uri din Orașul Antreprenorilor și-au găsit resursele necesare pentru a-și dezvolta afacerile, în urma unor campanii de crowdfunding care au strâns 10.000 de euro în doar o lună.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii