Cautare




, Staff

Lifestyle |
|

Informatica 365 – programare creativă de jocuri și aplicații

Fundația EOS lansează proiectul Informatica 365, în parteneriat cu Microsoft România, prin programul global de responsabilitate socială Microsoft YouthSpark, susținând inițiativa Ministerului Educației Naționale de a introduce programarea într-un stadiu timpuriu al ciclului educațional.
Informatica365

Programul își propune să faciliteze accesul profesorilor de gimnaziu la instrumente și resurse educaționale pentru predarea acestei discipline, prin acreditarea cursurilor: Minecraft pentru Educație și  Programare Creativă prin Jocuri și Aplicații.

Programarea Creativă prin Jocuri și Aplicații este o suită de cursuri dezvoltate în tehnologia TouchDevelop, care pot fi utilizate flexibil la clasă timp de 6, 9, 12 sau 18 săptămâni, facilitând accesul profesorilor și al elevilor la o combinație de resurse online în școală.

În acest fel, elevii învață să scrie cod, utilizând instrumente și procese software cu aplicabilitate reală.

Minecraft pentru Educație este versiunea educațională a popularului joc Minecraft, reprezentând un instrument didactic interdisciplinar și interactiv. Pe lângă noțiuni de cod, elevii sunt stimulați să înțeleagă și noțiuni de geometrie, structură sau construcții, asimilând termeni din domenii precum arheologie, arhitectură sau morfologie.

Vor fi instruiți astfel peste 3.300 de profesori, la nivel național, în special în zonele dezavantajate din orașe mici și din mediul rural.  În plus, în cadrul proiectului se vor organiza, până la finalul anului 2018, evenimente de schimb de experiență și de recunoaștere a meritelor celor mai activi profesori în predarea cursurilor introduse prin acest program, precum și o competiție adresată elevilor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii