FacebookTwitterLinkedIn

Cu toate acestea, oficialii companiei afirmă că există o redresare clară, mai ales acum, că măsurile se relaxează în majoritatea statelor. Potrivit acestora, estimările pentru primul trimestru au fost depășite, chiar dacă vânzările au fost cu un miliard de euro mai mici decât cele înregistrate în ​​2019, compania raportând vânzări de 4,9 miliarde de euro, informează RetailDetail.eu.

„Într-adevăr, a fost o creștere de 48% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce multe magazine erau încă închise sau aveau program limitat. Însă, în această perioadă, vânzările online au crescut cu 67%. În ultimul trimestru din 2020, profitul net a ajuns la 421 milioane de euro”, au punctat reprezentanții Inditex pentru Reuters.

În prima săptămână a lunii iunie, vânzările Inditex s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, consemnând chiar o creștere de 5% față de perioada similară din 2019.  Între timp, la nivel global, 98% din toate magazinele companiei s-au redeschis deja.