Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Inditex aduce în România cel de-al optulea brand – Uterque

Liderul pieței locale de modă, Inditex, aduce  în România brandul Uterque, lansat doar online  pentru început, urmând să deschidă și magazine fizice, potrivit ZF.ro.
uterque-inditex

Brandul Uterque comercializează cu precădere  pantofi, genţi şi accesorii, însă deține şi o colecţie de haine –  mai redusă, totuși, decât alte branduri ale grupului, cum ar fi Zara sau Massimo Dutti.

Uterque, al cărui magazin online a fost deschis astăzi și pentru România,  țintește clienţi cu venituri peste medie. De exemplu, o jachetă costă între 1.000 şi 2.500 de lei, iar o geantă are un preţ  între 500 şi 1.500 de lei.

CITEȘTE ȘI: 15 pentru 2015: 15 evenimente desfășurate pe piața de retail vestimentar în 2015

Grupul spaniol Inditex, care deţine pe piaţa locală şapte branduri de modă, printre care şi Zara, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 300 milioane de  euro, iar online-ul a avut o contribuţie de 7-8%, potrivit sursei menționate.

Inditex a intrat pe piaţa locală în 2004, în sistem de franciză, cu brandurile Pull&Bear şi Zara, pentru ca trei ani mai târziu să intre direct. Astăzi, grupul  deține la nivel local 108 magazine sub şapte branduri, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti şi Oysho. Toate cele şapte branduri sunt acum prezente şi online,  după ce marca de lenjerie intimă Oysho şi-a deschis magazin pe internet săptămânile trecute.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii