Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Indira Abdulvoap, General Manager Logiscool România: „Este foarte important să fim mereu în alertă în ceea ce privește nevoile clienților”

Cea mai importantă schimbare care poate revoluționa segmente importante ale sistemului educațional o reprezintă focusul asupra nevoilor jucătorilor de pe această „scenă”: părinți, profesori, elevi.
 aboneaza-te
INDIRA ABDULVOAP

Opinia îi aparține General Manager-ului Logiscool România, Indira Abdulvoap, care, într-o nouă ediție reINVENTAREA României, a precizat care este cel mai important lucru pe care trebuie să se concentreze antreprenorii care-și dedică business-ul mediului educațional.

„Trebuie să rămânem tot timpul în alertă la nevoile clienților și să le adaptăm permanent, pentru că ele nu mai sunt aceleași de acum câteva săptămâni. Educația are nevoie de un refresh foarte rapid, cel puțin pe zona de adaptarea la noua realitate”, a explicat Indira Abdulvoap, care consideră că ceea ce se implementează acum în procesul de digitalizare autohton va deveni la un moment dat o rutină pentru o mare parte dintre noi.

Indira Abdulvoap a preluat „cârma” Logiscool, un business dedicat procesului de educație digital, în plină pandemie, fapt ce i-a „rapit” șansa de a-și cunoaște mai bine colegii, susține aceasta. Așa că, a implementat rapid pauzele de cafea de vineri, ceea ce presupune o conectare digitală în care doar se socializează între colegi. „Din păcate, în mediul online, nu mai avem răgazul acela, spațiul de tihnă de a ne cunoaște colegul/colegii la un ceai sau la o cafea așa cum făceam în socializările de dinainte de pandemie. În acest context, am implementat „Friday coffee breaks” în care ne conectăm doar ca să vorbim despre noi, de unde suntem, ce ne place să facem, practic, să ne cunoaștem”.

Când vine vorba despre capitolul „lecțiile învățate în pandemie”, Indira Abdulvoap a mărturisit că cele mai de preț rămân lecțiile adaptabilității și acceptării procesului de digitalizare.  „Una dintre cele mai importante lecții pe care le-am învățat în această perioadă a fost aceea de a accepta digitalizarea în viețile noastre și ale copiilor noștri, pentru că noi știam că ne îndreptăm către un astfel de fenomen, însă cu această ocazie, acesta a fost accelerat. Și am mai înțeles ceva: că deciziile nu se mai iau pe termen mediu și lung, ci doar pe termen scurt. Prin urmare, trebuie să cultivăm în noi această mentalitate de adaptare foarte rapidă la tot ceea ce se întâmplă.”

În perioada de lockdown, Logiscool a transferat mediul educațional tradițional în cel online, adaptând nevoile elevilor la contextul social. Până în prezent, la cursurile Logiscool au participat peste 20.000 de elevi în 40 de unități școlare la nivel național. Compania are aproximativ 200 de traineri în toată țara.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii