Cautare




, Staff

Editor-in-Chief Forbes România

Comentarii/Editoriale |
|

Independenţi, am înţeles, dar ai cui sunteţi?

Ionut Bonoiu
Asta e întrebarea pe care, mai direct sau mai pe ocolite, am primit-o din prima zi de la separarea noastră, a echipei Forbes România, de compania care deținea până acum licența Forbes pe piața locală.

Și cum, vorba aceea, “nu lăsa adevărul să stea în calea unei știri bune”, aproape că nici nu au mai contat toate comentariile pe care noi, cei din redacție, sau reprezentanții BP Publishing, compania care a preluat licența, le-am făcut despre planurile noastre de dezvoltare în noua variantă, neafiliată vreunui trust de presă.

Nu trebuie să fiu vreun oracol să afirm că dacă citiți acest text, înseamnă că ați observat că revista Forbes și-a reluat deja apariția. Pot să vă asigur însă că revista va continua să apară cu aceeași frecvență ca și până acum, din două în două săptămâni. Forbes România  este, de altfel, singura dintre licențele Forbes din lume care are aceeași frecvență de apariție precum ediția americană a revistei.

Fiind prima ediție din această lună a revistei, ați mai observat, deja, că revista lunară ForbesLife, cel mai cool produs de lifestyle de pe piața media de la noi, se va distribui în continuare, gratuit, împreună cu Forbes România, în prima ediție a revistei din fiecare lună.

Forbes 500 Miliardari, cel mai complex top realizat de o publicație românească, este la rândul lui disponibil la chioșcuri, ediția din acest an reprezentând cel mai mare salt calitativ de la lansarea topului, ca să parafrazez sloganul de la lansarea recentului iPhone5.

Iar dacă tot am adus vorba despre Apple, vă anunț că variantele de iPad ale revistei vor fi din nou în Apple Store începând din această lună și urmează, cât de curând, și aplicații pentru sistemul de operare Android, al Google. Tot din noiembrie vom reveni și online, iar forbes.ro va fi relansat sub un nou concept.

Nu aș vrea să ocup însă toate cele 3.600 de caractere pe care mi le-au alocat colegii de la DTP pentru acest editorial cu planurile noastre de dezvoltare, deoarece sunt convins că le veți putea remarca începând din această săptămână, iar până la finalul anului gama de proiecte ce vor fi lansate sub brandul Forbes în România se va lărgi considerabil.

Suntem o echipă mică, dar inimoasă și dedicată, iar reacțiile calde și aprecierile pe care le-am primit în momentul când pe Facebook și prin online s-a vehiculat informația privind închiderea revistei ne-au copleșit pe fiecare dintre noi.

Fără falsă modestie, știam că facem un produs de calitate – am muncit în ultimii doi ani în ciuda oricăror piedici pentru a realiza cel mai bun produs pe care am fi putut să îl facem – , dar, chiar și așa, semnalele primite din partea cititorilor și clienților de advertising (două categorii aparent antagonice) au fost ca un pansament pe rana adâncă provocată de o decizie luată din vârful unui stilou foarte scump.

Da, știu că poate sună ca un clișeu și seamănă cu noul limbaj de lemn corporatist, dar, dincolo de orgoliul reprezentat pentru orice jurnalist de finalizarea unui articol de care să fie mândru, motivul pentru care am îndurat atâtea și am rămas într-o industrie atât de greu încercată sunteți voi, cititorii.  Cei care citiți recomandări de investiții la birou, articole de lifestyle în weekend, la cafenea, dați scroll pe tabletă la o galerie foto a unui top pe tableta, dați share pe Facebook sau repin pe Pinterest la vreuna dintre excepționalele noastre coperți.

Bine v-am regăsit!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii