Cautare




, Contributor

IT |
|

Începutul de an școlar a impulsionat piața tabletelor. Vânzările au crescut cu 11% în T3

Vânzările de tablete au crescut cu 11,5% în cel de al treilea trimestru al acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut, la nivel mondial, numărul de unități vândute ajungând astfel la 53,8 milioane, potrivit datelor International Data Corporation (IDC).
IT: tabletele înregistrează în continuare creșteri, dar mai mici

Această creștere s-a datorat în special promoțiilor dinaintea începerii noului an școlar, mai arată compania de cercetare.

În ciuda declinului continuu în ceea ce privește livrările de iPad-uri, compania americană Apple rămâne liderul producătorilor din piața de tablete, ajungând la o cifră de livrare de 12,3 milioane de unități la finele celui de al treilea trimestru din 2014. Samsung se menține pe poziția a doua cu 9,9 milioane de unități vândute și o cotă de piață de 18,3%. Asus și-a recâștigat locul pe poziția a treia cu 3,5 milioane de unități vândute și o cotă de piață de 6,5%, Lenovo se află pe locul patru în clasament, cu 3 milioane de unități vândute, fiin surclasat în acest an de Asus. În top cinci se regăsesc și producătorii de la RCA, care și-au câștigat locul în top după ce au atins o cifră de vânzare de 2,6 milioane de unități, în cea mai mare parte datorită vânzărilor de pe piața Statelor Unite. Restul producătorilor, care nu intră în top cinci, dețin o contă de piață de aproximativ 45%.

„Chiar dacă producătorii low-cost au înregistrat volume de vânzări impresionante. Furnizorii de top, precum Apple, continuă să rămână pe poziție. O tabletă care costă sub 100 de dolari pur și simplu nu este sustenabilă. Apple știe asta și de aceea nu este preocupată de o pierdere în materie de cote de piață”, susține analistul Jitesh Ubrani, citat de IDC.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii