Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Începând cu luna iulie, grupul Publicis România are un nou director de creație

RIOMMI
Jorg Riommi (foto) este jumătate italian, jumătate german. A lucrat în ultimii trei ani ca Executive Creative Director la Saatchi Frankfurt (în ultimul an a coordonat și biroul din Berlin), unde a contribuit cu succes la evoluția Saatchi Germania de pe locul 38 în topul creativ în 2011, pe locul 5 în 2013.

Cu peste 12 ani experiență în advertising, pe două continente (Europa și America de Sud), în 4 țări, cu 60 premii la festivalurile majore de publicitate din lume: Cannes Lions, Clio, London International Awards, Eurobest, New York Festival, Golden Drum, AdPrint sau ADC Italia, Jorg preia conducerea unuia dintre cele mai mari mari departamente de creație din România.

Alex Bădilă, Managing Director la Publicis România, a declarat: „Am căutat un lider care să aducă o perspectivă nouă, viziune și inspirație. Referințele și experiența internaționala, dar, în același timp, cunoașterea pieței românesti îi oferă lui Jorg o perspectiva unică și valoroasă. Este persoana cea mai potrivită să valorifice potențialul deosebit al departamentului nostru de creație și să ducă produsul creativ al agenției la următorul nivel”.

La rândul său, Jorg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis România, a spus: „Sunt fericit să încep acest nou capitol în România, alături de Publicis. O agenție de top, cu un portofoliu extraordinar, mult talent și potențial. Sunt nerăbdator să-mi pun abilitățile și energia la treabă, pentru ca din noua mea poziție să pot stimula dezvoltarea de idei eficiente, cu impact masiv pentru brand-urile noastre și chiar ecouri internaționale. Intenționez să intensific integrarea elementelor de PR, digital și social media în tot ceea ce facem pentru campanii relevante, contemporane, care să corespundă celor mai ridicate standarde internaționale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii