Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Începând cu 6 noiembrie, Eurosport 2 vinde publicitate pentru clienții din România

Discovery România anunță că, începând cu luna noiembrie 2018, Discovery Media va găzdui și gestiona vânzările de publicitate autohtonă și pentru stația Eurosport 2.
Discovery Media_Eurosport 2 (2)

Astfel, Eurosport 2 se adaugă portofoliului Discovery Media în România, care administrează în prezent stațiile Discovery Channel, Eurosport 1, TLC, Animal Planet, National Geographic, Nat Geo Wild, Bollywood TV.

Pentru Discovery Media, acest lucru reprezintă o creștere a cotei de piață cu 5%, împreună cu mărirea portofoliului local, care astfel va cuprinde opt stații TV deschise pentru publicitate locală.

Cu un target în principal masculin, Eurosport 2 se adresează totodată și publicului feminin, prin intermediul mai multor competiții precum cele de tenis, atletism, dar și al sporturilor de iarnă. Printre cele mai urmărite competiții la Eurosport 2 se numără: World Snooker, cursele de ciclism și motorsport, Liga Nord-Americană de fotbal – MLS.

Iulia Popa (foto), Senior Sales Manager Discovery România: „Nevoia clienților de a comunica unui public iubitor de sport, competițiile premium disponibile, precum și diversitatea acestora, ne-au determinat să extindem portofoliul Discovery Media. Eurosport 2 completează experiența și pasiunea pentru sport adusă de brand-urile noastre, contribuind la creșterea ofertei TV pe piața de media. Împreună cu expertiza echipei locale Discovery Media ne dorim să aducem un plus de valoare clienților care aleg asocierea cu segmentul de sport din România”.

În luna spetmbrie 2018, Eurosport 2 a avut o audiență medie de 8.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, media a fost de 5.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT – AUGUST 2018

Printre audiențele de top înregistrate la Eurosport 2 în 2018, partida din sferturile de finală ale turneului de la Roland Garros dintre Simona Halep și Angelique Kerber este unul dintre cele mai bune exemple. Duelul transmis de Eurosport 2 a avut o cotă de piață de 7,7% (target masculin, urban, 18 – 49 de ani), atingând un rating de 1%. De asemenea, și meciul dintre Roger Federer și maghiarul Márton Fucsovics din turul 4 de la Australian Open a înregistrat o cotă de piață de 8.2% și un rating de 1%.

Pe 22 ianuarie 2018 s-a înregistrat un vârf de audiență pentru Eurosport 2: 2% rating și o cotă de piață de 18,4%, în timpul meciului jucat de Simona Halep împotriva niponei Naomi Osaka, la primul turneu de Mare Șlem al anului, Australian Open.

Acest record este urmat foarte aproape de un alt meci de tenis din acest an de la Australian Open, de aceasta dată între Tomas Berdych și Juan Martin del Potro, care a înregistrat un rating de 1.4% și un market share de 6.8%.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii