Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Încărcarea cu publicitate a televiziunilor de știri în anul 2014

Pe nișa televiziunilor de știri, România TV a fost canalul cu cel mai mare timp de reclame difuzate anul trecut, în prime-time: 16.613 minute. Cifra reprezintă 76% din timpul total, stabilit de Legea audiovizualului.
televiziune_2.jpg

În cursul anului trecut, în intervalul de maximă audiență (orele 19:00 – 24:00), România TV a difuzat 16.613 minute de publicitate, adică o medie de 45 de minute și 30 de secunde pe prime-time. Astfel, gradul de încărcare al stației în prime-time a fost de 76%, cel mai ridicat de pe segmentul televiziunilor de știri.

Prin gradul de încărcare cu publicitate al unei televiziuni se înțelege raportul dintre timpului alocat reclamelor și timpul stabilit prin Legea audiovizualului. La stațiile comerciale, durata permisă de difuzare a reclamelor este de 12 minute pe oră. La cele publice (TVR 1 și TVR 2), durata permisă este de 8 minute pe oră.

B1 TV ocupă locul doi în acest clasament, având un grad de încărcare de 74,1% în prime-time. Timpul total în care s-au difuzat reclame a fost de 16.232 minute, cu e medie de 44 de minute și 30 de secunde pe prime-time.

Antena 3, liderul audienței pe această nișă, a avut o încărcare de 72,3%, adică 15.840 minute. Media pe prime-time a fost de 43 de minute și 24 de secunde.

Încărcarea cu publicitate la Realitatea TV a fost de 63,5%, reprezentând 13.906 de minute, cu o medie de 38 de minute și 6 secunde pe prime-time.

Digi 24, televiziune care nu mizează încă pe vânzările de publicitate, dar nici nu este „curtată” de clienții publicitari, a avut 828 de minute cu reclame, în majoritatea pentru serviciile de comunicații de la RCS & RDS (compania care deține Digi 24).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii