Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Încă 300 de produse noi în portofoliul propriu al Douglas

Douglas România, divizie a retailerului Douglas Holding, a decis lansarea unei linii de produse de machiaj sub marcă proprie - Douglas Make-up.
douglas

„Decizia de a extinde segmentul de produse proprii în România vine și din observarea unor schimbări în comportamentul de achiziție al consumatorului. Vedem această tendință și în alte segmente din retail, unde brandurile proprii primesc din ce în ce mai multă atenție. Dacă pe zona de parfumuri, de exemplu, sonoritatea brandului este încă un driver puternic, pe segmentele de cosmetică și make-up începe să primeze calitatea produselor, demonstrată prin testare, și un raport calitate – preț foarte bun”,  a adăugat Lavina Ivas, Country Manager Douglas România.

Douglas comercializează în prezent 11 de branduri sub marcă proprie din zona de îngrijire personală, îngrijire a părului și parfumerie.

Conform specialiștilor Douglas, în ritualul de machiaj zilnic al unei femei sunt utilizate minim 5 produse: baza de machiaj, fondul de ten, mascara, pudra și rujul. Dacă toate aceste produse sunt achiziționate din gama Douglas Make-up, costul kitului pentru ritual de machiaj zilnic este de 299 de lei.

Gama Douglas Make-up a fost lansată în această primăvară la nivelul rețelei regionale a Douglas, România fiind printre țările selectate pentru implementarea în primul val, alături de Germania, Austria, Polonia și Olanda.

Douglas, care a intrat pe piața locală în 2007, operează în România 17 magazine și a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 55 milioane de lei și o creștere de 7,4% față de 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii