Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Inaugurarea ParkLake, stabilită pentru 1 septembrie

Sonae Sierra şi Caelum Development anunță contractarea a 97% din suprafaţa închiriabilă totală de 70.000 de metri pătrați.
ParkLake -Food Court View

Centrul comercial, o investiție de 180 de milioane de euro, va introduce noi branduri pe piaţa din România, cum ar fi Forever 21, Play Park, Lanidor şi Lynne. ParkLake va găzdui un cinematograf multiplex cu 14 săli, operat de Cinema City, precum şi alte magazine ancoră principale cum ar fi H&M, toate brandurile Inditex din Romania (Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Bershka, Stradivarius şi Pull & Bear), Debenhams, Koton, LPP Group cu toate cele 5 branduri (Reserved, Mohito, SinSay, House şi Cropp), WorldClass, Altex, Hervis, IPB, Lem’s.

Află ce premiu au primit dezvoltatorii centrului comercial ParkLake la ediția din 2015 a Forbes Green Awards

Alte branduri care completează oferta comercială şi de agrement includ Collective, Levi’s, Motivi, Tommy Hilfiger, Gant & Lacoste, CCC, Springfield, Lee Cooper, KVL, TimeOut, Geox, Il Passo, Aldo, Desigual, Swarovski, Khulto, Fossil, Teilor, Douglas, Sephora, Mac, Yves Rocher, Kendra. Totodată s-a confirmat noua ofertă de decoraţiuni interioare, electrocasnice şi aparatură cu alţi chiriaşi ca Zara Home, Bonsai, Altex and Arsis, completată de magazine de jucării şi librării ca MaxiToys, Smyk, Mothercare, Lego şi Carturesti. ParkLake va oferi de asemenea o gamă largă de echipamente sportive găzduind branduri precum Hervis, Intersport, Nike, Adidas şi Sketchers. Oferta de restaurante şi cafenele include KFC, Pizza Hut, Paul, Wu Xing, Brioche Dorée, Starbucks, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, La Cerdac, Chopstix, SaladBox, printre altele.

„ParkLake va oferi o nouă perspectivă asupra felului în care oamenii fac cumpărături şi se destind în Bucureşti. Este un loc unde poţi totodată să te relaxezi, să te plimbi, să mănânci mâncare tradiţională, să te vezi cu prietenii, să faci sport, să mergi la spectacole sau să te bucuri de târgurile şi evenimentele de sezon. Aşa cum spune conceptul nostru, vrem să reunim ideea de natură, familie şi cumpărături sub acelaşi acoperiş şi să creăm un spaţiu care se vrea mai mult decât un loc pentru cumpărături”, a declarat Ingo Nissen, Managing Director al Sonae Sierra, responsabil cu proiectele de dezvoltare din România.

Află cum sinergia dintre business și ecologie conduce la dezvoltarea pe noi fundamente a imobiliarului românesc

David Sharkey, CEO Caelum Development CEO, a afirmat: „O experienţă cu totul nouă prinde viaţă şi se va deschide în curând bucureştenilor. ParkLake va adăuga un reper de referinţă cartierului şi întregului oraş, oferind un fel nou de a face cumpărături şi a te destinde şi totodată de a practica sportul şi a te relaxa. ParkLake deja se dovedeşte un nou punct de atracţie pe harta Bucureştiului, un loc de interes excepţional din partea chiriaşilor de la nivel local, naţional şi internaţional, ajutând la modelarea locului ideal unde să te bucuri de timpul petrecut împreună cu prietenii şi familia.”

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii