Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În septembrie, Antena 1 a devenit lider de audiență în urban

antena1-mereu-aproape.jpg
Grupul televiziunilor Intact a înregistrat o cotă totală de piață de 22,6% în luna abia încheiată (urban, all day), conform măsurătorilor Kantar Media, girate de ARMA. Intact a câștigat audiență față de grupul Pro TV S.A., care deține un market share de 19,83%.

Antena 1 a început în forță sezonul de toamnă, cu o cotă de piață de 13,84% (urban, all day) în septembrie, potrivit sondajelor furnizate de Kantar Media. Cota de vizionare este cu 1,28 puncte procentuale mai mare decât în luna august. Astfel, Antena 1 depășește pe Pro TV în sondajele lunare. Explicația constă în faptul că grila de toamnă a Antenei 1 a intrat mai repede în „funcțiune” decât la postul concurent.

Celelalte stații din grup au obținut următoarele cote (all day, urban): Antena 3 (6,34%), Antena 2 (1,23%), Euforia (0,79%) și GSP TV (0,4%). Grupul televiziunilor Intact a realizat un market share de 22,6%, mai mare cu 1,58 puncte procentuale față de august.

Grupul Pro TV S.A. a înregistrat o cotă totală de piață de 19,83% (urban, all day), în scădere față de ultima lună a verii cu 0,58 puncte procentuale. Canalul Pro TV a avut în urban o cotă de vizionare de 13,63%, cu 0,62 puncte procentuale mai mare decât în august. Acasă TV a fost certificată cu o cotă de piață de 3,71%, cu 0,95 puncte procentuale mai mică decât în luna precedentă.

Cotele de vizionare ale celorlalte televiziuni au fost: Sport.ro – 1,02%, Pro Cinema – 1%, MTV România – 0,27% și Acasă Gold – 0,2%.

Kanal D, televiziunea ce activează pe piața românească fără a face parte dintr-un grup, a avut un market share de 6,9%, cu 2,02 puncte procentuale mai mare decât în august. Suleyman Magnificul știe de ce…

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii