Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În miezul verii, audiențele TV au intrat în conservare

televiziune_1.jpg
Grupul de televiziuni aparținând trustului de presă Intact și-a menținut prima poziție în sondajele de audiență din luna iulie, la nivel urban, cu o cotă de piață de 22,4%. Pro TV S.A. deține o cotă de 20,46%, păstrându-și audiența din prima lună a verii.

Cele două mari grupuri de televiziune, Intact și Pro TV S.A., și-au menținut cotele de audiență din iulie la nivelul lunii precedente. Intact a suferit o scădere de 0,17 puncte procentuale față de iunie, iar Pro TV S.A. a câștigat doar 0,02 puncte procentuale. Practic, avem în iulie aceeași „fotografie” din iunie, în sondajele de audiență realizate de compania Kantar Media, sub egida Asociației Române de Măsurare Audiență (ARMA).

În iulie, Antena 1 a înregistrat o cotă de vizionare de 13,28% (scădere de 0,33 puncte procentuale), fiind a doua televiziune în mediul urban după Pro TV. Antena 3 a avut o cotă de 6,54%, la același nivel cu cea din iunie. Celelate stații din grupul Intact au avut următoarele cote: Antena 2 – 1,25%, Euforia TV – 0,96% și GSP TV – 0,37%.

În grupul Pro TV S.A., liderul Pro TV a avut o cotă de piață urbană de 13,93% (scădere de 0,33 puncte procentuale). Acasă TV, cel de-al doilea canal din grup, a obținut o cotă de 4,19%, mai mare cu 0,41 puncte procentuale față de iunie. Cotele celorlalte televiziuni din grup au fost: Sport.ro – 0,97%, Pro Cinema – 0,88%, MTV România – 0,31% și Acasă Gold – 0,18%.

Kanal D, televiziune aparținând grupului Dogan (Turcia), a înregistrat o cotă de piață de 6,91%, fiind a treia televiziune în mediu urban, cu 0,2 puncte procentuale mai puțin decât în iunie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii