
Anna Cohen, Head of Marketing at Hagag Development Europe
Anna este optimistă și crede că cu tărie că prin înseși proiectele pe care compania le dezvoltă, viziunea dezvoltatorului prinde viață. Despre identitatea brandului și importanța comunicării în real estate am vorbit, pe scurt, cu Anna, în rândurile ce urmează.
Care sunt valorile companiei dumneavoastră?
Integritate, încredere, inovație, calitate, angajament față de clienți și un respect enorm pentru orașul în care operăm. Fiecare dintre aceste valori ne reprezintă în egală măsură și sunt parte integrantă din cultura noastră organizațională, modelând felul în care compania își definește rolul și responsabilitățile, își evaluează performanțele, angajații sau ia decizii de afaceri. Hagag Development Europe este mai mult decât un investitor și dezvoltator de proprietăți imobiliare. Suntem o entitate flexibilă și inovatoare, extrem de pasionați de tot ceea ce înseamnă real estate – de la prospectarea pieței, achiziții, proiectare, dezvoltare, construcție, livrare și până la administrarea activelor, customer experience și after sales. Promisiunea noastră este să oferim clienților mai mult decât un spațiu de locuit sau o clădire de birouri și prin fiecare proiect dezvoltat ne asumăm angajamentul de a crea un stil de viață pentru fiecare tipologie de consumator și, în același timp, de a reda comunității un crâmpei de istorie. Fie că discutăm despre renegerare urbană sau despre proiecte noi cum sunt H Eliade 9 Residence sau H Pipera Lake, așa cum spune și motto-ul companiei noastre „We dare to reinvent the future”. Încercăm să ne autodepășim realizările actuale și să contribuim la evoluția pozitivă a sectorului. Onorăm trecutul și construim pentru viitor și cred că rezultatele noastre de până acum vorbesc de la sine: am readus la viață două clădiri cu valoare istorică și nu ne oprim aici; am demonstrat că atunci când există viziune și o strategie bine articulată nimic nu este imposibil; că regenerarea urbană începe din centrul orașului; că proiectele mass-market sunt o investiție inspirată și contribuie la clădirea unor comunități tinere și puternice, și am reușit să aducem valoare adăugată atât din punct de vedere estetic, arhitectonic și funcțional, cât și din punct de vedere istoric și cultural.
De ce este important pentru un dezvoltator să aibă o voce puternică?
Sectorul imobiliarul joacă un rol fundamental în infrastructura urbană. Clădirile existente și proiectele viitoare definesc arhitectura, cultura și chiar comportamentul orașului, iar dezvoltatorii contribuie activ la toate aceste aspecte. De aceea, pentru noi este foarte important ca identitatea, viziunea și angajamentul companiei să fie percepute mai presus de suma tuturor activităților de marketing. Este unul dintre diferențiatorii noștri ca și jucător pe această piață. Pentru că atunci când dezvolți proiecte rezidențiale premium și upper-premium, oferi mai mult decât o casă, oferi o experiență, oferi o poveste, oferi servicii care îmbunătățesc calitatea vieții, oferi o locație privilegiată, facilități excelente și garanția calității. Este o idee în care credem și un concept pe care l-am extins și pentru proiectul nostru mass-market, H Pipera Lake, unde rezidenții se pot bucura de anumite facilități specifice segmentului de locuințe premium. Activitatea noastră este concentrată pe nevoile clienților, iar în acest caz, clienții – atât cei care cumpără un apartament, cât și chiriașii din clădirile noastre de birouri – se oglindesc în valorile brandului. Iar comunicarea, atunci când este sinceră și transparentă, ne permite să ajungem la consumatorii care se identifică cu brandul, să atragem publicul și cumpărătorii care rezonează cu valorile noastre.
Cum vedeți industria locală și ce aduceți nou pe piața din București?
Piața imobiliară locală a evoluat enorm în ultimii ani și continuă să se situeze pe un trend ascendent, iar asta datorită jucătorilor prezenți aici, care au devenit din ce în ce mai activi și mai inovatori, încurajând astfel o competiție sănătoasă. Noi am ales să ieșim din tiparul clasic, iar ceea ce ne diferențiază de competiție sunt chiar proiectele noastre. Am decis să ne concentrăm atenția pe a dezvolta și a crește cât mai mult acest segment de nișă al regenerării urbane prin reconversia clădirilor istorice cu prezență arhitecturală unică și ne bucurăm să putem contribui la revitalizarea centrului orașului și, implicit, la crearea unui ecosistem urban puternic.