În februarie, Disney Channel a avut o audiență medie de 58.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban (all day), mai mare decât Realitatea TV, Antena 2 sau TVR 2. Totuși, audiența Disney Channel a pierdut 12.000 de telespectatori în februarie față de luna precedentă. Această pierdere nu i-a afectat poziția de lider pe care o deține în continuare pe nișa televiziunilor pentru copii și tineret.
Audiența „fratelui mai mic”, Disney Junior, a urcat până la o medie de 38.000 de telespectatori pe minut (all dau, urban), plasându-se în fața canalelor Antena 2, TVR 2 sau Pro Cinema. Distribuția în România a programelor Disney Channel și Disney Junior, aparținând grupului The Walt Disney Company, este făcută prin intermediul firmei Inner Consulting Group.
Și programul Boomerang a obținut o creștere a audienței urbane, atingând o medie de 32.000 de persone pe minut, față de 29.000 în ianuarie. Audiența Cartoon Network a pierdut 1.000 de telespectatori, având o medie de 29.000 de persoane pe minut (all day, urban).
Nișa televiziunilor pentru copii și tineret este încheiată de Minimax/A+, cu o medie de 17.000 de telespectatori la nivel urban (all day).
Programele pentru copii dețin o cotă de 6,3% din piața TV, imediat după cele de știri (locul doi) și după canalele generaliste (primul loc în audiență).