Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În februarie, programele pentru copii au avut o cotă de 6,3% din piața TV

televiziuni_pentru_copii.jpg
Televiziunea pentru copii și tineret Disney s-a plasat pe locul 11 în topul audienței lunii februarie, la nivel urban (all day). La rândul său, „fratele mai mic”, canalul Disney Junior a câștigat 4.000 de telespectatori față de luna precedentă, clasându-se pe locul 13, în sondajele de audiență.

În februarie, Disney Channel a avut o audiență medie de 58.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban (all day), mai mare decât Realitatea TV, Antena 2 sau TVR 2. Totuși, audiența Disney Channel a pierdut 12.000 de telespectatori în februarie față de luna precedentă. Această pierdere nu i-a afectat poziția de lider pe care o deține în continuare pe nișa televiziunilor pentru copii și tineret.

Audiența „fratelui mai mic”, Disney Junior, a urcat până la o medie de 38.000 de telespectatori pe minut (all dau, urban), plasându-se în fața canalelor Antena 2, TVR 2 sau Pro Cinema. Distribuția în România a programelor Disney Channel și Disney Junior, aparținând grupului The Walt Disney Company, este făcută prin intermediul firmei Inner Consulting Group.

Și programul Boomerang a obținut o creștere a audienței urbane, atingând o medie de 32.000 de persone pe minut, față de 29.000 în ianuarie. Audiența Cartoon Network a pierdut 1.000 de telespectatori, având o medie de 29.000 de persoane pe minut (all day, urban).

Nișa televiziunilor pentru copii și tineret este încheiată de Minimax/A+, cu o medie de 17.000 de telespectatori la nivel urban (all day).

Programele pentru copii dețin o cotă de 6,3% din piața TV, imediat după cele de știri (locul doi) și după canalele generaliste (primul loc în audiență).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii