Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În august, audiența televiziunii România TV nu și-a luat „concediu”

sigla_romania_tv.jpg
România TV este singura televiziune de știri care a câștigat audiență în luna august. La nivel național, televiziunea parlamentarului și omului de afaceri Sebastian Ghiță a atras cu 29.000 de telespectatori mai mulți față de iulie, iar în urban, creșterea de audiență a fost de 14.000. Celelalte trei canale de știri și-au conservat audiențele.

În august, România TV a avut o audiență medie de 147.000 de telespectatori pe minut la nivel național (all day), cu 29.000 mai mare decât în luna precedentă. În urban, audiența medie a fost de 84.000 de orășeni pe minut (all day), reprezentând o creștere de 14.000 de persoane. România TV rămâne cea de-a doua televiziune cea mai urmărită atât la nivel național, cât și urban, după Antena 3.

Televiziunea de știri a grupului Intact (Dan Voiculescu) a avut o audiență medie de 185.000 de persoane pe național (all day) și de 131.000 în urban. Față de iulie, audiențele pentru cele două universuri au fost mai mici cu 2.000, respectiv 6.000 de persoane.

B 1 TV a suferit pierderi ușoare de audiență. Pe eșantionul național, a pierdut 2.000 de persoane, ajungând la o medie de 81.000 de telespectatori pe minut (all day), iar pe urban, scăderea a fost de 4.000 de telespectatori, audiența fiind de 53.000.

Realitatea TV a pierdut 3.000 de telespectatori pe național față de iulie, având o audiență medie de 84.000 de persoane pe minut. La nivel urban, audiența a rămas aceeași: 45.000 de orășeni (all day).

Cota de piață cumulată a celor patru televiziuni de știri a fost în august de 15,19% la nivel urban (all day), conform măsurătorilor Kantar Media, cu 0,44 puncte procentuale mai mare decât în iulie. Acest lucru se datorează creșterii cotei de vizionare a canalului România TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii