Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În aprilie, 47 de televiziuni s-au îngrămădit pe o cotă de piață de 24,3%

shutterstock_90978809.jpg
Primele 10 televiziuni cele mai vizionate la nivel urban dețin o cotă totală de piață de 61,78%, în luna aprilie, potrivit măsurătorilor Kantar Media. Sunt șase canale generaliste, două de știri, o televiziune pentru femei și un post pentru copii și tineret.

Cota de piață de 61,78% pe care televiziunile din top 10 au înregistrat-o în aprilie este cu 3,68 puncte procentuale mai mare decât cea din aprilie 2012, la nivel urban.

În sondajele de audiență există și o cotă cumulată de 13,89% deținută de stațiile care nu au aderat la sistemul de măsurare a audiențelor TV, patronat de Asociația Română de Măsurare a Audienței (ARMA). Acestea nu sunt nominalizate în sondaje.

Așa încât se poate spune că pe cota de piață rămasă de 24,32% (urban) s-au luptat numai puțin de 47 de televiziuni, în majoritate stații de nișă.

Topul 10 din aprilie 2013 cuprinde șase generaliste (Pro TV, Antena 1, Kanal D, TVR 1, Prima TV, Național TV), două de știri (Antena 1 și România TV), o televiziune pentru femei (Acasă TV) și una pentru copii și tineret (Disney Channel).

Spre deosebire de topul 10 din aprilie anul trecut, lipsesc acum Realitatea TV. În locul acesteia se află România TV. De asemenea, în aprilie 2012, Antena 3 era pe locul trei față de anul acesta, locul doi.

Anul trecut, TVR 1 era cea de-a șase televizune în urban (3,6% market share), în timp ce anul acesta este pe locul opt (3%).

Demn de semnalat este ascensiunea canalului Național TV, care a săltat de pe locul 10 (2,6% market share urban), în aprilie 2012, pe locul șase (3,24%), în aprilie 2013.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii