Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

În 3 ani, prin ING Bazar, 7 milioane de lei le-au fost returnați celor 70.000 de utilizatori, la vânzări totale de 32 de milioane de euro

În cei trei ani de activitate, prin ING Bazar, celor 70.000 de utilizatori au fost returnați șapte milioane de lei, iar vânzările totale generate la comercianții înscriși au ajuns la aproape 32 de milioane de euro (aproximativ 145 de milioane de lei).
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Astăzi, rețeaua cuprinde 60 de comercianți care au peste 300 magazine în întreaga țară, printre aceștia fiind benzinariile MOL, Sensiblu, Fashion Days, Cora, Cărturești, Hervis, Mobexpert, Bata, World Class și alții.

Lansată acum trei ani ca funcționalitate în ING Home’Bank, ING Bazar reprezintă reduceri suplimentare la cumpărături cu cardul prin accesarea anumitor oferte.

Recent, ING a actualizat-o, adăugându-i o funcționalitate prin care clienții își înregistrează cardurile de fidelitate de la alte magazine, iar clienții cu ING Credit Card primesc oferte speciale de rate fără dobândă.

Secțiunea ING Credit Card include comercianți noi, precum eMAG, F64, Altex, Media Galaxy, Dedeman, Mobexpert, Hornbach și alții care nu sunt prezenți și cu oferte standard de reduceri în Bazar.

Platforma ING Home’Bank este accesată odată la două zile de aproximativ 75% din clienții ING. Home’Bank devine o platformă complexă, depășind condiția de serviciu financiar”, a declarat Vlad Stănilescu, Head of Digital la ING Bank România.

La finalul anului trecut, ING a raportat peste 100 de milioane de tranzacții la POS și pe platformele de e-commerce, cu 48% mai mult decât în anul anterior. Tranzacțiile contactless au crescut cu 140% anul trecut, până la 67,2 milioane tranzacții.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii