
Cele 10 televiziuni care activează pe nișa filmelor au furnizat pentru reclamele difuzate un buget total de 116.806 puncte de audiență pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2013. (În septembrie, MGM s-a retras din studiul de măsurare a audienței, realizat de Kantar Media sub egida ARMA.)
Volumul este cu 16% mai mare decât cel din aceeași perioadă a anului 2012.
AXN a furnizat 31.989 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Points – GRP, urban, 18 – 49 de ani). Este televiziunea cu cel mai mare buget de publicitate de pe această nișă. (Pe baza punctelor de audiență – GRP, televiziunile vând publicitate către clienți.) Creșterea AXN față de 2012 a fost de 48,2%.
Pro Cinema este a doua televiziune în topul publicității, cu un volum de 28.898 GRP’30 pe targetul comercial. Audiența se situează la nivelul anului 2012 (scădere de doar 0,7%). Și Diva Universal, televiziune orientată către publicul feminin, a înregistrat o ușoară pierdere de audiență: 5,5%. Volumul de publicitate s-a ridicat la 21.294 GRP’30 pe targetul comercial.
Universal Channel a livrat 15.644 puncte de audiență, cu o creștere mică de 2,4%. Pe următorul loc în topul publicității se plasează Film Café, care a avut un buget de 6.914 GRP’30 pe targetul comercial. În cazul acestei televiziuni, creșterea a fost explozivă: 486,7%. Dar volumul său a fost departe de partea superioară a clasamentului: 6.914 puncte de audiență.
Și televiziunea de telenovele Acasă Gold a crescut în publicitate: 71%. Aceasta a generat 5.195 GRP-uri.
Nișa de filme este completată de AXN Black (2.647 puncte de audiență), TCM (1835) și AXN White (1.563).
Vezi AICI si publicitatea atrasa de canalele de stiri in 2013!