Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În 2013, televiziunile de filme au livrat mai multă audiență clienților publicitari

filme_TV.jpg
Anul trecut, nișa televiziunilor de filme a livrat clienților publicitari un volum de audiență mai mare cu 16% față de anul precedent. Cele mai mari creșteri de audiență le-au înregistrat Film Café (486,7%), Acasă Gold (71%) și AXN (48,2%). 

Cele 10 televiziuni care activează pe nișa filmelor au furnizat pentru reclamele difuzate un buget total de 116.806 puncte de audiență pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2013. (În septembrie, MGM s-a retras din studiul de măsurare a audienței, realizat de Kantar Media sub egida ARMA.)

Volumul este cu 16% mai mare decât cel din aceeași perioadă a anului 2012.

AXN a furnizat 31.989 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Points – GRP, urban, 18 – 49 de ani). Este televiziunea cu cel mai mare buget de publicitate de pe această nișă. (Pe baza punctelor de audiență – GRP, televiziunile vând publicitate către clienți.) Creșterea AXN față de 2012 a fost de 48,2%.

Pro Cinema este a doua televiziune în topul publicității, cu un volum de 28.898 GRP’30 pe targetul comercial. Audiența se situează la nivelul anului 2012 (scădere de doar 0,7%). Și Diva Universal, televiziune orientată către publicul feminin, a înregistrat o ușoară pierdere de audiență: 5,5%. Volumul de publicitate s-a ridicat la 21.294 GRP’30 pe targetul comercial.

Universal Channel a livrat 15.644 puncte de audiență, cu o creștere mică de 2,4%. Pe următorul loc în topul publicității se plasează Film Café, care a avut un buget de 6.914 GRP’30 pe targetul comercial. În cazul acestei televiziuni, creșterea a fost explozivă: 486,7%. Dar volumul său a fost departe de partea superioară a clasamentului: 6.914 puncte de audiență.

Și televiziunea de telenovele Acasă Gold a crescut în publicitate: 71%. Aceasta a generat 5.195 GRP-uri.

Nișa de filme este completată de AXN Black (2.647 puncte de audiență), TCM (1835) și AXN White  (1.563).

Vezi AICI si publicitatea atrasa de canalele de stiri in 2013! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii