Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În 2013, magazinele de bricolaj și-au redus consumul de publicitate TV cu 21,8% față de anul precedent

dedeman2.jpg
„Forbes România” estimează că bugetul total de publicitate TV investit de magazinele de bricolaj s-a ridicat anul trecut la 2,3 milioane de euro. Dedeman este campionul promovării pe televiziune în anul abia încheiat.

Campaniile de publicitate derulate de compania Dedeman au acumulat în cursul anului 2013 un volum de 7.249 puncte de audiență pe targetul comercial, cu 30,3% mai mare decât în 2012. (Pe baza punctelor de audiență, Gross Rating Points – GRP, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.) Dedeman este magazinul de materiale de construcții și amenajări interioare care a consumat cel mai mare volum de reclamă pe această nișă.

Pe locul secund în consumul de publicitate TV s-a plasat Praktiker România, cu un buget de 3.726 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Bugetul s-a redus cu 52,8% față de anului 2012.

Reclamele comandate de OBI România au strâns 2.867 GRP’30 pe targetul comercial, cu 22,6% mai mult decât în 2012. Bricostore a consumat un volum de 2.547 puncte de audiență (creștere de 6,5%).

Un alt retailer care și-a diminuat substanțial vizibilitatea pe televiziune a fost Baumax România: 73%. Volum de audiență a fost de 1.277 GRP’30.

Hornbach a consumat 1.052 GRP-uri, la nivelul anului 2012.

Vezi și consumul de publicitate al companiilor de comunicatii!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii