Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

IMAGE PR, un pionier în relațiile publice din România, a împlinit 20 de ani de la înființare

IMAGE PR, una dintre primele agenții de relații publice înființate în România, aniversează 20 de ani de activitate pe piața de comunicare. IMAGE PR este o agenție locală, independentă, care s-a menținut în topul companiilor de comunicare din România.
Echipa IMAGE PR

Alexandru Păiuș, Senior Partner IMAGE PR, a declarat: „În cei 20 de ani, am dezvoltat și construit reputația brandului IMAGE și, în același timp, am evoluat odată cu piața de comunicare și relații publice din România. Practic, am avut privilegiul ca împreună cu alți colegi din industrie să educăm, să impunem standarde de calitate, să stabilim practici corecte și să contribuim la construirea unei industrii de comunicare solide pe care o vom dezvolta pe mai departe”.

Începând cu anul 1998, IMAGE PR a fost prima agenție care a desfășurat acțiuni în redacțiile de presă, introducând un nou concept pe piața din România, PR Blitz-ul.

Este printre primele agenții de relații publice din România care, în anul 1999, avea și un departament de creație și care a dezvoltat de-a lungul anilor propriile departamente în cadrul agenției (producție, evenimente) și chiar divizii specializate, cum este cea de Healthcare Communications, anunțată în 2014.

Este una dintre primele agenții din România care în anul 2008 a primit o nominalizare la IPRA Golden Awards, cea mai pestigioasă competiție de relații publice la nivel mondial, cu campania „De Crăciun, Coca-Cola alături de tine”.

Totodată, IMAGE PR este compania care a implementat strategia de a promova angajații la statutul de partener, prin acordarea de părți sociale în cadrul firmei. În anul 2008, Iulia Tănase a devenit Managing Partner al agenției, iar anul acesta, după 10 ani de experiență în cadrul companiei, Catrinel Burghelea a devenit al treilea partener al agenției.

Până în prezent, agenția a dezvoltat și implementat peste 3.500 de proiecte de comunicare pentru 82 de companii din diverse arii de activitate și industrii.

În anul 1997, IMAGE PR a încheiat primul contract pe termen lung cu compania Coca-Cola, un client care este și astăzi în portofoliul agenției.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE PUBLIC RELATIONS ÎN 2014!

Continuitatea clienților din portofoliu este una dintre caracteristicile agenției, clienții fiind în cadrul agenției, în medie, de peste 5 ani. Mai mult de 75% din cifra de afaceri a companiei este realizată cu clienții existenți, parteneri ai agenției în ultimii 5-15 ani.

„Credem în parteneriate pe termen lung și acest lucru se reflectă și în colaborările de lungă durată pe care le avem cu clienții noștri. În meseria noastră rezultatele remarcabile și reputația se construiesc în timp, prin programe integrate de comunicare. Indiferent de schimbările care s-au produs pe parcursul anilor, am rămas fideli atât sloganului „building reputation” pe care îl avem și pe care vrem să-l ducem mai departe în următorii ani, cât și principiului de a crea valoare adaugată clienților noștri prin soluțiile și propunerile de calitate pe care le oferim”, a spus Alexandru Păiuș.

Agenția a trecut de-a lungul anilor prin diverse transformări organizaționale, 6 relocări ale sediului agenției și printr-un rebranding în anul 2008.

„Elementul esențial pentru succesul și stabilitatea afacerii a fost întotdeauna echipa IMAGE PR. Imaginea și reputația companiei sunt meritul activității și eforturilor colegilor mei. La nivelul echipei, am crescut de la 4 oameni inițial până la 53 în anul 2001, dar ne-am menținut undeva în jur de 30 de persoane în ultimii ani. Astăzi suntem 26 de oameni, dintre care 21 de consultanți în comunicare, majoritatea formați ca profesioniști în cadrul agenției, media vechimii în companie fiind de 7 ani. Unul dintre noi este angajatul agenției încă de la înființare, iar cel mai nou are deja 2 ani de când lucrează în cadrul echipei”, a adăugat Alexandru Păiuș.

Proiectele de comunicare desfășurate de IMAGE PR alături de clienții săi au primit atât recunoaștere locală cât și internațională prin cele peste 40 de premii și nominalizări obținute la competiții precum IPRA Golden World Awards, SABRE Awards, EFFIE Awards și Romanian PR Award.

Pro TV + Intact = 60% din piața publicității TV din România

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii