Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

Ikea se apropie de clienți oferindu-le Netflix, cafea din partea casei și cursuri de limba suedeză

Recent, o „bucată” creativă din cunoscutul magazin de decorațiuni Ikea s-a mutat în centrul Bucureștiului, sub forma unui concept dedicat inspirației și relaxării – Ikea Popas Urban - cu scopul de a se apropia mai mult de clienții săi.
16711963_1286694551426856_2663184411265902841_n

Ikea Popas Urban, ce și-a deschis porțile în urmă cu o săptămână și va primi vizitatori până la finele lunii martie, este amenajat pe Calea Victoriei, în fostul magazin de modă Victoria 46, fiind dispus pe dou[ etaje.

Fanii retailerului home&deco pot vizita locația în fiecare zi, între 12:30 și 21:30, până pe 29 martie, și se pot inspira din universul Ikea, pot participa la cursuri de limbă și cultură suedeză, vor avea acces la internet wireless, vor putea urmări filme în zona de relaxare, vor avea la dispoziție jocuri și cărți, iar pe 8 martie femeile vor fi sărbătorile cu invitații la un concert al formației Vunk. De asemenea, chiar dacă nu este un punct de vânzare, vizitatorii pot fi ajutați de un consilier de vânzări Ikea să comande produse online, chiar din Popas Urban.

Citește și: Fondatorii Salad Box și Marty Restaurants pariază 500.000 de euro pe o rețea de cafenele

„Am primit deja mulți vizitatori, mai ales în weekend. Am încercat să aducem aici cât mai multe elemente Ikea, printre care colecția Ikea PS intrată în februarie în magazin și gândită pentru cei nonconformiști, care nu acceptă prea multă rutină în viața lor.

Am amenajat acest spațiu pentru că știm că sunt mulți care se plâng de aglomerația din magazinul din Băneasa, lucrăm la asta, ne pregătim să deschidem al doilea magazin în București, dar până atunci suntem mai aproape de cei care iubesc brandul nostru în acest mod”, a declarat Daniela Stoican, PR Manager pentru Ikea România.

Prin această inițiativă, probată deja și de alte magazine Ikea din lume, retailerul a declarat că nu și-a stabilit un target de vânzări, ci targeturi calitative. Potrivit reprezentanților Ikea, în Popas Urban intră zilnic câteva sute de clienți, numărul acestora fiind mai mare pe durata weekendului.

Ikea Popas Urban poate fi vizitat până la sfârșitul lunii martie, iar programul activităților din locație va fi actualizat de companie pe siteul Ikea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii