Ponderea vânzărilor online în totalul cifrei de afaceri se ridică la aproape 25%, ceea ce plasează România pe poziția de lider în Ingka Group, urmată de Croația (20,1%) și Marea Britanie (18,2%).
“Suntem foarte mulțumiți de performanțele noastre în România și suntem mândri că a continuat să fie una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere. Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum și patru centre de colectare în întreaga țară, încheind anul fiscal cu un total de 1344 de angajați, ceea ce reprezintă o creștere de 20,4% în comparație cu cel precedent. Vom continua să investim atât în oamenii noștri, cât și în formate noi, pentru a face IKEA și mai convenabilă, mai accesibilă și mai sustenabilă pentru și mai mulți oameni din România,” a spus Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.
Citeștei și: IKEA Pallady a înregistrat vânzări record în prima săptămână de la lansare
Peste 3,6 milioane de persoane au vizitat magazinul Băneasa, aproape 22 de milioane de vizitatori au accesat site-ul magazinului, în timp ce peste 202.360 de comenzi au fost plasate online. Dintre cele peste 20 de milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62% au fost obiecte de mobilier și 38% accesorii.
INGKA Group deține și operează 423 de magazine în 52 de țări (31 August 2018). Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. În martie 2010, IKEA România a devenit parte a grupului INGKA, în cadrul organizației din sud-estul Europei, care acoperă și Croația, Slovenia și Serbia. Pe 24 Iunie 2019, compania a deschis IKEA Pallady – cel mai mare magazin din Sud Estul Europei.