
Ideea centrală în jurul căreia a fost creat catalogul are la bază îndemnul: ”Fii tu însuți, nu ține cont de așteptările pe care le au ceilalți” și conține mai multe noutăți între care și 13 poveşti despre felul în care trăiesc oamenii în diferite țări.
În anul de catalog 2015 (1 septembrie 2014 – 31 august 2015), magazinul IKEA din România a înregistrat vânzări în valoare de 424,48 milioane de lei, în creștere cu 12,37% față de anul anterior. Totodată, numărul total de produse cumpărate a fost de 14,16 milioane, cu aproape un milion mai multe decât în 2014.
La nivel de grup, profitul net al IKEA a înregistrat valoarea de 3,5 miliarde de euro în anul fiscal 2015. Vânzările totale au crescut cu 11,2% față de anul anterior, ajungând la 31,9 miliarde de euro. Alături de veniturile obținute din chiriile percepute pe spațiile din centrele comerciale deținute de grup, venitul total a atins suma de 32,7 miliarde de euro (+11,5%).