Cautare




, Contributor

Lideri |
|

IKEA Foundation lansează campania Jucăriilor de Pluș

Zana.jpg
Pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești cumpărate din magazinul IKEA în perioada 3 noiembrie 2013 – 4 ianuarie 2014, IKEA Foundation donează un euro pentru educația copiilor.

Din 2003, de când a început Campania Jucăriilor de Pluş, IKEA Foundation a donat 57 milioane de Euro către UNICEF și Salvați Copiii ajutând peste 10 milioane de copii din 45 de țări să aibă acces la educație și, prin asta, să aibă șansa unui bun început în viață.

În România IKEA Foundation susţine proiectul dezvoltat de Salvați Copiii: Şanse egale pentru toţi copiii, într-o societate fără discriminare, ce beneficiză de o sponsorizare de 1,5 milioane de Euro din partea IKEA Foundation. Acest proiect are ca scop combaterea discriminării împotriva a două dintre cele mai vulnerabile grupuri de copii din România: copiii de etnie Romă și copiii care prezintă risc pentru a dezvolta o problemă de sănătate mintală.

În perioada iunie-decembrie 2012, IKEA Foundation și Salvați Copiii România au ajutat peste 1.400 de copii din familii defavorizate să aibă acces la consiliere. 200 de copii Romi au participat la grădinițe estivale și activități pregătitoare pentru primul an de școală și 895 de părinți au învățat despre importanța educației în cadrul unor ateliere parentale. Și nu vrem să ne oprim aici. Fiecare super-erou de pluș duce planurile noastre mai departe, iar visele copiilor mai aproape de a se îndeplini. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii