Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

IdyllicEventsVoice |
|

IDYLLIC Events – doua pasiuni într-un singur business

Cum a ajuns IDYLLIC Events, din pasiune pentru oameni și frumos, în topul agențiilor de organizare evenimente private din România.
 aboneaza-te
Milena Marin_2

Milena Marin

Creative Director

Ce vă motivează să vă treziți în fiecare dimineață să faceți business în România?

Pasiunea. Pasiunile mele au stat la baza deciziei de a lua calea antreprenoriatului. În urmă cu câțiva ani, după o lungă introspecție, mi-am dat seama ce îmi doresc cu adevărat să fac. Iubesc să lucrez cu oamenii, să îi cunosc, să îi ințeleg, să fiu parte dintr-un eveniment atât de important în viața lor. Sunt, totodată, pasionată de design, de flori, de frumos în general. Faptul că pot să le îmbin pe toate în activitatea mea, este ceea ce mă motivează în fiecare zi să fac business in România.

Care au fost cei mai importanți trei factori care au marcat evoluția industriei în care activați?

Categoric cel mai important factor a fost apariția rețelelor sociale și tranziția publicului către ele. Posibilitatea clienților de a se inspira de pe rețelele sociale a determinat creșterea standardelor și pretențiilor acestora. Competitivitatea este un al doilea factor. Concurența, din ce în ce mai mare în ultimii ani, a determinat fiecare furnizor să vină cu servicii și produse cât mai variate și calitative. Un public mai educat și mai deschis, a contribuit, de asemenea, la evoluția industriei. Generațiile s-au schimbat și au evoluat diferit. Acum oamenii sunt deschiși să apeleze la specialiști în domeniu.

Care sunt valorile companiei dumneavoastră?

Întreaga echipă Idyllic are adânc înrădăcinată, ca primă valoare, calitatea. Aș spune că este una dintre cele mai importante valori ale companiei care ne ghideaza în tot ceea ce facem. Calitatea este strâns legată de responsabilitate. Calitatea nu ar fi suficientă dacă nu ar fi însoțită de responsabilitatea tuturor membrilor echipei care participă la realizarea unui eveniment. Creativitatea și atenția la detaliu sunt, de asemenea, valori importante ce ne recomandă în acest domeniu. Industria evenimentelor se află într-o continuă evoluție, astfel că inovația și creativitatea sunt esențiale pentru menținerea standardelor în piață. Aș adăuga, totodata, ca valoare fundamentală, respectul. Cred cu tărie că acolo unde oamenii se respectă, atmosfera de lucru este una plăcută și constructivă, reușind să livreze mai departe, către client, servicii și produse de calitate.

Ce i-ați recomanda unui tânăr care se pregătește să intre în profesie?

Organizarea de evenimente are cu certitudine multe părți bune și satisfăcătoare, însă unui tânăr la început de drum, i le-aș mentiona mai degrabă pe cele mai puțin plăcute, pentru a se asigura că acest domeniu este pentru el. Este o profesie care nu se potrivește oricui. L-aș întreba dacă este pregătit: să muncească în weekend-uri și serile până târziu, să lucreze atunci când prietenii pleacă în vacanță, să gestioneze presiunea și stresul, să lucreze cu diferite tipologii de oameni. Dacă raspunsul lui este afirmativ și își dorește în continuare să profeseze această meserie, atunci i-aș recomanda ca, încă de la inceput, să își păstreze integritatea și să nu înceteze niciodată să învețe.

Credeți că pot fi îmbinate pasiunile cu antreprenoriatul/intraprenoriatul sau sunt activităţi care independente se exclud reciproc?

Cred că pasiunea este esențială pentru succesul unui antreprenor. Totodată, pentru ca cele două să se îmbine armonios, ar trebui ca pasiunea să fie susținută de viziune. Antreprenorii ce lucrează cu pasiune sunt cert mai persuasivi, mai motivați, așadar cu mai multe șanse de succes pe termen lung. Pentru clienți, dar și pentru angajați, pasiunea antreprenorului este un indicator puternic al gradului de motivație, al nivelului de implicare, și al preseverenței în fața obstacolelor ce pot apărea.

Care sunt cele mai importante 3 lecții de afaceri pe care le-ați învățat pe parcursul carierei Dumneavoastră sau pe timpul crizei?

Drumul antreprenoriatului mi-a oferit multe lecții importante. Am învățat că succesul nu vine el către tine, ci te îndrepți tu către el prin multă muncă, perseverență, energie și resurse investite. Am realizat, de asemenea, cât de important este să ai curaj și încredere în ceea ce oferă business-ul tău. Privind retrospectiv, îmi dau seama că, dacă nu aș fi avut curajul și încrederea că pot realiza ceea ce promit, chiar și la început, când nu aveam experiență, dar și mai târziu, cu fiecare provocare inedită ce mi-a apărut, aș fi putut pierde evenimente importante. Criza pe care o trăim cu toții în această perioadă, cauzată de Covid -19, ne învață cât de important este, ca antreprenor, sa fii deschis către noi oportunități și să ai lichidități păstrate pentru a-ți putea susține compania în astfel de vremuri grele.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii