Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Iată ce salarii au românii care lucrează în social media!

Pentru al cincilea an consecutiv, Evensys și Career Advisor au făcut o analiză a salariilor din Social Media în România.
social media

Anul acesta, au fost implicate 213 persoane (angajați cu responsabilități în social media), care au răspuns unui chestionar completat online în perioada 23-29 septembrie 2015.

Cele mai importante concluzii ale acestei analize sunt:

Titulaturile cele mai frecvente ale celor care lucrează în acest domeniu sunt Social Media Manager și Social Media Specialist;

– Înainte de a lucra în social media, profesioniștii care ocupă astfel de poziții acum au lucrat în relații publice, presă, marketing sau online (doar 10% și-au început cariera direct cu un job în social media);

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI VENITURI DIN PUBLICITTE (9 LUNI)!

Cele mai frecvente activități (și, implicit, responsabilități) sunt:

– Managementul conturilor de social media, postarea și revizuirea conținutului;

– Activitatea de monitorizare a brandului și concurenței a înregistrat cea mai mare creștere față de 2014;

Profesioniștii din social media își dedică între 59% și 75% din timpul petrecut la birou pentru activități în social media;

– Departamentul de marketing este în continuare preferat pentru monitorizarea conturilor sociale ale organizației;

Salariul mediu lunar estimat pe baza datelor din chestionar arată o ușoară creștere: de la 680 euro în 2013 la 713 euro în 2015;

VEZI CE-AU FĂCUT BULGARII PENTRU BRANDUL LOR DE ȚARĂ!

Cel mai mare salariu în Social Media anunțat anul acesta este 3.400 euro.

Circa 44% dintre cei care lucrează în social media câștigă între 500 și 1.000 de euro lunar;

– În companiile cu peste 500 angajați, salariile celor din social media au crescut cu 20%;

58% dintre profesioniștii din social media lucrează de cel puțin 2 ani în acest domeniu (și, interesant dar firesc, cei care au vechime mai mare câștigă mai mult).

„Rezultatele din acest an ne confirmî o dezvoltare a profesioniștilor și nevoilor din aria digitala. Pe lângă creșterea salariilor medii, precum și a celor cu peste 3 ani de experiență, devine evidentă și specializarea din ce în ce mai necesară pe zone bine definite, cum ar fi Content Management, PPC, E-commerce etc). Media salarială pentru aproximativ 45% din angajați rămâne la nivelul maxim de 1.000 euro net, însă nu scade sub 500 euro net”, afirmă Mădălina Uceanu, Senior HR & Executive Search Consultant, Career Advisor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii