Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ianuarie 2014 pe nișa televiziunilor de filme: AXN a pierdut, Diva Universal și Pro Cinema au câștigat audiență

filme_televiziuni.jpg
Nișa televiziunilor de filme, în prima lună a acestui an, a avut o cotă de piață de 4,86% în mediul urban (whole day), la nivelul lunii precedente. AXN, liderul nișei, a pierdut telespectatori, iar cei doi urmăritori, Diva Universal și Pro Cinema, au câștigat audiență atât în orașe cât și la nivel național.

AXN a înregistrat în ianuarie 2014 o audiență medie de 50.000 de telespectatori pe minut pe național, respectiv 34.000 în urban (whole day), potrivit măsurătorilor Kantar Media. Cele două ratinguri sunt mai mici cu 1.000, respectiv 4.000 decât în decembrie 2013.

Pe poziția a doua a nișei în urban se menține Diva Universal, cu un rating mediu de 29.000, în creștere cu 3.000 de orășeni. La nivel național, ratingul Diva Universal a crescut cu 4.000, atingând o medie de 36.000 de persoane pe minut.

Pro Cinema are o audiență mai mare pe național decât Diva Universal: o medie de 49.000 de telespectatori pe minut, în creștere cu 6.000 față de decembrie. Este cea mai mare creștere de audiență pe nișa televiziunilor de filme. În urban, televiziunea a crescut cu 3.000 de orășeni, ajungând la 28.000.

AXN, Diva Universal și Pro Cinema sunt jucătorii importanți ai nișei înguste a televiziunilor de filme. Ceilalți competitorilor la nivel urban sunt Universal Channel (o medie de 16.000 de telespectatori pe minut), Film Café (7.000), televiziune care a avut o scădere de 4.000 de telespectatori, cea mai mare de pe nișă, TCM (7.000), Acasă Gold (7.000), AXN White (5.000) și AXN Black (3.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii