Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

IAA România susține demersurile agențiilor de media, membre UAPR, pentru implementarea unor practici corecte de business

IAA România a luat act de investigația Consiliului Concurenței asupra celor 11 agenții de media amendate și nu își propune să pună în discuție concluziile acesteia, se arată într-un comunicat de presă al organizației.
iaa_romania_logo

„Referitor la decizia preliminară a Consiliului Concurenței în investigația legată de posibila înțelegere între agențiile de media din Romania, IAA România are următoarea poziție:

IAA România a luat act de investigația Consiliului Concurenței și nu își propune să pună în discuție concluziile acesteia.

IAA România susține implementarea accelerată a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic și Ghidul de Licitații, în colaborare cu toate instituțiile abilitate și va acționa în continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesionist și echitabil, în beneficiul unui climat de business corect.

IAA România își exprimă public poziția de susținere a demersurilor realizate de agențiile de media membre UAPR cu privire la realizarea și implementarea unor practici corecte de business între actorii acestei piețe.”

Comunicatul de presă este semnat de Consiliul Director IAA România.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii