Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

IAA România organizează a 4-a ediție a Zilei Publicității

Pe 17 aprilie 2018, IAA România sărbătorește a 4-a ediție a Zilei Publicității, eveniment important pentru că, în acest an, organizația ce reunește companii care investesc în publicitate, agenții și firme de media, împlinește 25 de ani de activitate alături de industria de advertising din țară.
publicitte

Anul acesta, Ziua Publicității pune în prim plan viitorul advertisingului la nivel mondial, dar și local, precum și cum ne putem adapta evoluției rapide a mediilor și formelor de comunicare pentru a schimba lumea prin creativitate.

Profesioniștii din marcom și tehnologie vor răspunde întrebărilor tinerilor la început de drum, dar mai ales vor vorbi despre viitorul industriei răspunzând următoarelor trei mari teme, expuse în trei paneluri de discuții moderate de Cabral Ibacka:

  1. “Predicții despre viitor: cum vor reuși brandurile să atragă consumatorii peste 5-10 ani?”
  2. “Cum vor arăta specialiștii viitorului în marcom? Ce trebuie să știe și cum trebuie să acționeze?”
  3. “Role models. Cum să ai impact din România la nivel global?”

Printre invitații dezbaterilor se numără: Bogdan Nițu – fondator WEBSTYLER,  Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive,  Adrian Batista – Creative Director Pro TV, Constantin Vica  – lector univ. dr. în filosofia și etica noilor tehnologii, Dragoș Stanca – fondator ICEEfest și managing partner ThinkDigital.

Maria Predoiu, președinte IAA România: „Ne dorim un viitor în care România să se afirme și să fie recunoscută ca un adevărat Global Creative Hub, iar întreaga activitate a IAA România se orientează în jurul acestei viziuni. Suntem în an aniversar – 25 de ani de la înființarea IAA România – ani dinamici, în care marcom-ul românesc s-a maturizat, a dovedit că are atât echilibru pentru a depăși crize semnificative, cât și forță creativă apreciată la nivel global. Este momentul perfect pentru a încuraja ecosistemul marcom-ului românesc să accelereze adopția inovației, să îmbrățișeze dezvoltarea viitoarelor talente și să îndrăznească, să aiba curajul de a ataca piețe noi. Astfel, Ziua Publicității și Gala Premiilor de Excelenta IAA vor alimenta cu inspirație și curaj oamenii industriei, vor pune în valoare modele puternice recunoscute deja la nivel internațional și vor provoca marcom-ul românesc să intre cu baterille încărcate în etapa “România = Global Creative Hub.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii