Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

IAA România deschide la Cluj-Napoca primul Hub Regional, care va acoperi Transilvania

Comunitatea de afaceri din Cluj-Napoca va avea din această lun o nouă asociatie adresată companiilor si specialiștilor de marketing și comunicare (MarComm), agenții de publicitate sau mass-media, dar și studenților care urmează cursurile facultăților de profil.
1. Cluj-Napoca

International Advertising Association – IAA România se extinde din luna mai la Cluj-Napoca și pregătește proiecte pentru pasionații de marketing din Transilvania. Hub-ul Regional IAA Cluj va implementa local proiecte și programe destinate oamenilor de marketing din companii, agențiilor de publicitate, dar și studenților.

IAA România este cea mai vastă și reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing și comunicare din Romania. În prezent, asociația reprezintă interesele a peste 110 companii.  A fost înființată în 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei de marketing și publicitate din România. Concret, asociația urmărește să ridice nivelul profesional și etic al profesioniștilor și să transforme România într-un Hub Global Creativ.

IAA România are în compoziţie clienți ai industriei de publicitate, instituții mass-media și agenţii de publicitate.

De asemenea, asociația are o puternică filială de tineret, IAA Young Professionals, care activează în Bucuresti și Cluj cu proiecte de interes pentru studenți, masteranzi și cei aflați la început de carieră.

Proiectele pe care IAA România le desfășoară de peste 25 de ani vizează 3 direcții de bază:

  • Educație,
  • Promovarea Valorilor
  • Reprezentarea membrilor în relatia cu autoritățile centrale și locale.

Valer Hancaș. Președintele IAA România: Cluj-Napoca este un oraș exemplu din punct de vedere al dezvoltării, un leagăn al civilizației și educației în Transilvania. Industriile creative joacă un rol important în economia orașului și a zonei metropolitane Cluj. IAA România își propune să le ofere profesioniștilor din industria de MarComm susținere în educație, mentorat, conexiuni internaționale într-un climat de profesionalism și performanță. Salutăm colegii de breaslă din zona Clujului și suntem convinși că împreună doar putem dezvolta industria.

IAA Romania este afiliată la International Advertising Association, cu sediul la New York și reunește comunitățile de marketeri din 31 de țări de pe 5 continente: America, Europa Africa, Asia și Australia. Numărul total de membri depășește 5.000.

TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MICI AUDIENȚE LA NIVEL URBAN – APRILIE 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii