Cautare




, Contributor

Macroeconomie |
|

Hyperion, prima ramă electrică din România a primit o finanţare de 4,3 milioane de euro

Çağrı_Memişoğlu.JPG
GarantiBank, deținută de Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), în topul celor mai solide 20 de bănci din lume, potrivit Bloomberg, a acordat o finanțare în valoare de 4,3 milioane euro companiei Softronic Craiova, singura fabrică de locomotive din Sud-Estul Europei.

Finanțarea este destinată producției Hyperion, prima ramă electrică din România. “Hyperion a fost produs în Craiova folosindu-se cea mai nouă tehnologie în domeniu și respectând standardele de interoperabilitate europene. Acesta reprezintă o revoluție în transportul feroviar român, fiind prima ramă electrică cu podea joasă și tracțiune asincronă produsăde industria românească de profil și poate fi construită în două variante de viteză maximă, de 160 km pe oră, respectiv 200 km pe oră. Hyperion are două vagoane motoare și două purtătoare, cu capacitatea de 180 de locuri pe scaune. În plus, pasagerii vor beneficia de un interior cu dotări moderne şi instalații de aer condiționat în fiecare vagon, de un grad înalt de confort și condiții optime de transport. Hyperion este comparabil cu orice tren modern din Europa, oferind de asemenea Wi-Fi gratuit pasagerilor”, a declarat Ionel Ghiță, Preşedinte CA Softronic. 

Softronic Craiova, singura fabrică de locomotive și rame electrice din Sud-Estul Europei, a fost înființată în februarie 1999 şi s-a impus pe piața furnizorilor feroviari prin produse și servicii de înaltă calitate şi prin mobilitate deosebită.

Cagri Memisoglu, director general Adjunct GarantiBank a spus, la rândul său, că banc ape care o reprezintă “caută mereu oportunități de a-și oferi sprijinul în astfel de proiecte, care contribuie la dezvoltarea sustenabilă a mediului economic local”.

„Suntem încântați că facem parte din acest proiect și astfel sprijinim economia, Softronic fiind cel mai bun exemplu de competitivitate pe piața locală și succes obținut cu colaborarea băncii. Suntem foarte activi în domeniul corporate și avem rezultate excelente în ceea ce privește colaborarea cu companiile, în special deoarece am reușit să stabilim relații pe termen lung cu clienții noștri, dar și deoarece ne implicăm în proiectele pe care le avem, facem eforturi să cunoaștem oamenii de afaceri, indiferent că ne sunt clienți sau nu, și gândim strategiile de creștere împreună”, a mai precizat Cagri Memisoglu.

Investiția totală pentru producția Hyperion a fost de peste 5 milioane euro. În prezent, trenul a fost finalizat și efectuează teste de viteză. Hyperion va fi lansat pentru uz comercial în februarie 2014.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii