FacebookTwitterLinkedIn

În acest sens, Hyperhuman primește o investiție de 500.000 de euro cu scopul de a crea o platformă digitală pentru publicarea și monetizarea de conținut pentru industria de fitness. Runda a fost condusă de EGV, cu participarea Sparking Capital și Simple Capital. Echipa DLA Piper a furnizat asistența legală la această tranzacție.

„Dan, David și cu mine ne-am lovit de aceste provocări pe parcursul ultimilor ani, atât din perspectiva de pasionați de fitness, cât și din experiența noastră de la Fitbit, Vector Watch și getFittter. Tehnologia noastră de video AI rezolvă această problemă dificilă pentru industrie”, spune Bogdan Predușcă, CEO și co-fondator la Hyperhuman.

Potrivit acestuia, Hyperhuman ajută antrenorii de fitness să creeze antrenamente video de calitate în doar câteva minute simplificând considerabil procesul de producție și editare a conținutului. Cu aplicația de la Hyperhuman, antrenorii înregistrează scurte clipuri video cu mișcările principale, tehnologia AI generând automat antrenamentele video și teasere pentru social media. Produsul este momentan în stadiul beta, oferind acces unui grup restrâns de antrenori, iar lansarea versiunii publice ar urma să aibă loc în primăvara acestui an.

„2021 va fi un an de boom pentru aplicațiile de fitness. La EGV am văzut o mulțime de aplicații de la numeroase startup-uri, dar acum am găsit și diferențiatori uriași pentru a investi: o echipă superprofesionistă condusă de Bogdan Predușcă și o abordare nouă bazată pe înțelegerea și prelucrarea conținutului video cu ajutorul AI. Cum să nu te alături proiectului?”, a punctat Dan Călugăreanu – partener EGV:

Hyperhuman construiește o platformă bazată pe tehnologie AI care redefinește modul în care conținutul digital de fitness este produs, personalizat și monetizat. Produsul extrage informații și metadate din conținut video și le transformă în componente reutilizabile cu ajutorul tehnologiei proprietare AI cee ace oferă oportunități antrenorilor de a furniza conținut cu un nivel ridicat de personalizare care se adaptează la utilizatori în timp real pe baza obiectivelor, datelor biometrice și a mediului de antrenament.