Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

HuaweiVoice |
|

Huawei și VirtualCards aduc inovația în viața utilizatorilor

Care sunt principalele obiective ale strategiei de ecosistem şi principalele realizări ale companiei Huawei în acest an?

Unul dintre obiectivele importante setate pentru anul acesta este diversificarea dispozitivelor din portofoliu și crearea unui ecosistem sustenabil, atât din punct de vedere hardware, cât și software. Cu satisfacție pot spune că lucrurile stau foarte bine din acest punct de vedere, deoarece strategia noastră 1+4+N funcționează excelent. Avem smartphone-ul în centrul ecosistemului, strâns interconectat cu celelalte device-uri importante precum: laptop-uri, tablete, wearables și Smart Audio. Toate acestea se bucură de soluțiile software dezvoltate de Huawei, care au în centrul lor HUAWEI AppGallery, magazinul propriu de aplicații.

Cât de mult a evoluat HUAWEI AppGallery în anul 2020? Care sunt cele mai importante noutăți din magazinul virtual?

Magazinul de aplicații HUAWEI AppGallery a evoluat enorm anul acesta. Bazele lui în România au fost puse la finalul anului trecut, atunci când am pornit de la 0, atât în ceea ce privește numărul aplicațiilor locale, cât și numărul dezvoltatorilor, iar acum am depășit pragul de 1.000 de aplicații dezvoltate în România și disponibile în AppGallery.

Desfășurăm constant campanii inedite, care vin în întâmpinarea utilizatorilor Huawei, dar și în sprijinul dezvoltatorilor de aplicații. Chiar de curând am încheiat o campanie ce a încurajat utilizatorii să își personalizeze dispozitivele cu aplicații din magazinul virtual, cu premii în valore de peste 140.000 euro pentru aceștia. O surpriză foarte plăcută a generat aplicația VirtualCards, ce a înregistrat o creștere de peste 100 de ori a numărului de descărcări în perioada campaniei.

Cum a luat naștere acest parteneriat cu VirtualCards?

VirtualCards este una dintre cele mai apreciate aplicații din AppGallery, înregistrând un rating maxim, de 5 stele. Este o aplicație foarte utilă pentru publicul din România și ne-am dorit foarte tare să o avem și în HUAWEI AppGallery. Din acest motiv, am deschis discuțiile cu reprezentanții VirtualCards încă de la finalul anului trecut. Ulterior, după publicarea inițială a aplicației în magazinul virtual, au remarcat interesul tot mai mare al utilizatorilor Huawei și au hotărât să meargă mai departe și să integreze și serviciile Huawei pentru a îmbunătăți experiența de utilizare.

Care este numărul înregistrat de descărcări din partea utilizatorilor Huawei? Cum au primit noua aplicație?

Aplicația VirtualCards a înregistrat un număr de peste 80.000 de downloads, în condițiile în care este prezentă în AppGallery de câteva luni. Numărul descărcărilor a crescut exponențial imediat ce aplicația a fost integrată și cu serviciile din portofoliul Huawei Mobile Services precum Huawei ID sau Push Notifications, cu o rată de success de aproape 99% în trimiterea notificărilor.

Ce aduce nou aplicația VirtualCards în ceea ce privește experiența de utilizare a consumatorilor?

Aplicația ușurează portofelele utilizatorilor. (Zâmbește). Și aici, nu mă refer din punct de vedere financiar, ba din contră. VirtualCards îi ajută pe aceștia să își mute toate cardurile fizice de la magazinele frecventate de ei în aplicația disponibilă în telefonul mobil. Mai mult decât atât, aplicația le pune la dispoziție oferte personalizate din rândul partenerilor VirtualCards, tocmai pentru a-i ajuta să se bucure de economii financiare sau pentru a le aduce în față oferte exclusive. Experiența este una fluentă, ușoară, non‑intruzivă, care te ajută să uiți de grija cardurilor fizice.

Care au fost cei mai importanți factori care au marcat evoluția magazinului virtual de aplicații? Dar a companiei, în general?

Ne bucurăm de o cotă de piață foarte mare, atât la nivel global (unde suntem lideri conform datelor din Q2), cât și în România, unde ocupăm locul 2, cu aproximativ 30%. Practic, 1 din 3 români alege să își cumpere un telefon Huawei. Aceste date evidențiază faptul că numărul de utilizatori este foarte mare, iar noul magazin de aplicații este foarte atractiv pentru dezvoltatori. Un alt factor important este faptul că accesul în magazin este gratuit, nu există costuri ascunse sau costuri pentru utilizarea tehnologiilor Huawei.

Ce planuri de dezvoltare aveți pentru următoarele luni, atât în ceea ce privește colaborarea cu VirtualCards, cât și ecosistemul Huawei în general?

Urmărim să consolidăm creșterea, atât din punctul de vedere al cotei de piață, cât și al numărului de utilizatori ai serviciilor Huawei și ai AppGallery. Păstrăm calendarul de lansări și aducem în permanență în fața consumatorilor tehnologii noi și utile. Alături de VirtualCards, analizăm constant trendurile și identificăm serviciile și tehnologiile Huawei ce pot ajuta la îmbunătățirea experienței de utilizare a aplicației.

 

Care sunt principalele obiective ale strategiei de business şi principalele realizări ale companiei VirtualCards în acest an? Cum arată evoluția companiei pe piața din România?

Această perioadă a însemnat și pentru proiectul nostru o piatră de încercare, însă am reușit să transformăm criza în oportunitate. Am rămas solidari cu mediul de business, am continuat să ne ținem aproape colaboratorii, utilizatorii și partenerii, fără să facem rabat de la calitatea serviciilor. Ne-am sprijinit atât consumatorii, cât și comercianții, punând la dispoziție o platformă sigură și ușor de utilizat. Principalele obiective ale strategiei noastre rămân în continuare consolidarea locului 1 în România – am depășit deja 1 milion de descărcări – și creșterea numărului de parteneri afiliați pentru a oferi utilizatorilor cele mai atractive oferte și promoții.

Acum că aplicația VirtualCards este prezentă în HUAWEI AppGallery și se bucură de un număr foarte mare de descărcări din partea utilizatorilor, care credeți că este principalul beneficiu adus de aplicație și apreciat de aceștia?

VirtualCards este o aplicaţie extrem de apreciată de către o comunitate activă de utilizatori care o folosesc în fiecare zi pentru carduri, cupoane şi oferte bazate pe geolocaţie. Funcţionalitatea de bază este transferul cardurilor de plastic în telefon prin scanare și emiterea virtuală de carduri noi direct din aplicaţie. Utilizatorii au acces la oferte personalizate și pot trimite feedback‑uri direct către comerciant. VirtualCards îți permite să optezi pentru comercianții de la care vrei să primești informări despre promoții. În felul acesta, utilizatorii primesc doar ce îi interesează, iar partenerii pot să le ofere avantaje personalizate.

Care a fost cel mai mare număr de descărcări înregistrat într-o singură zi și când au atins pragul maxim?

Cel mai mare număr de descărcări a atins pragul de aproximativ 2.000, într-o singură zi, în magazinul HUAWEI AppGallery, în data de 9 august 2020.

Cărui tip de consumator i se adresează aplicația? Care este profilul acestuia?

Core target-ul aplicației VirtualCards este reprezentat de persoane cu vârsta între 35 și 44 de ani, cu studii superioare, în egală măsură femei și bărbați, dintre care 67% sunt căsătoriți. Ca răspândire, aproximativ 58% sunt din București, restul fiind majoritar locuitori ai marilor orașe din România – Brașov, Timișoara, Cluj, Constanța, Iași. Utilizatorii aplicației sunt interesați de cumpărături în supermarket, sănătate, stil și frumusețe sau cosmetice, 68% dintre ei folosind telefoane mobile premium și 82% având venituri în jurul și peste venitul mediu pe economie. Adoră echipamentele high-tech, gadget-urile și telefoanele mobile performante. Sunt dinamici, au un stil de viață modern, călătoresc și sunt obișnuiți cu reducerile, aleg produse de calitate bună și sunt atenți la detalii.

Care sunt valorile comune ale Huawei și VirtualCards?

Atât în cazul Huawei, cât și al VirtualCards, inovația se concentrează pe nevoile clienților. Atitudinea concentrată pe client, inspirația și perseverența sunt valorile commune care ne motivează și ne apropie. Piatra de temelie a colaborării noastre o reprezintă părerile și sugestiile utilizatorilor, de care avem nevoie pentru a evolua și a ne îmbunătăți serviciile. Continuăm să credem în noi, în umanitate și capacitatea ei de autodepășire, și profităm la maximum de avantajele comunicării într-o eră dominată de tehnologie.

Ce planuri de dezvoltare aveți pentru următoarele luni, atât în ceea ce privește colaborarea cu Huawei, cât și în general, la nivel de companie?

Prețuim foarte mult colaborarea cu Huawei, astfel că ne dorim ca experiența utilizatorilor care descarcă din HUAWEI AppGallery să fie cât mai prietenoasă și mai utilă. Astfel, vrem să îmbunătățim cât mai mult experiența utilizatorilor noștri pe cât mai multe tipuri de dispozitive inteligente. Ne propunem să implementăm cât mai multe facilități folosind HMS (Huawei Mobile Services) – ecosistemul creat special pentru dezvoltatorii de aplicații mobile. La nivel de companie, suntem în discuții cu câțiva actori de renume la nivel internațional pe zona de FinTech. Ne dorim un partener care să ne ajute atât pe partea de finanțare, cât și în scalarea afacerii – know-how sau relații de business în străinătate. Având în vedere creșterea apetitului utilizatorilor noștri pentru comerțul online, ne gândim serios la realizarea unui agregator de oferte exclusiv online care să adune într-un singur loc beneficii exclusive.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii