Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesForward |
|

Huawei România: Compania a furnizat produse de necesitate cum ar fi măștile sanitare, soluție de dezinfectare pe bază de alcool și dezinfectant pentru mâini, termometre digitale, accesibile pentru toți angajații

Huawei a furnizat produse de necesitate precum măștile sanitare, soluție de dezinfectare pe bază de alcool și dezinfectant pentru mâini, termometre digitale, accesibile pentru toți angajații.
Huawei Technologies_logo

 

  1. Ce decizii de business a luat compania dvs. de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

 

Huawei și-a adaptat constant planurile internaționale și locale pentru a gestiona cât mai bine situația actuală, menținând în același timp calendarul de produse pentru 2020. Focusul companiei este în prezent pe zona digitală, axându-se pe conversații, lansări de produse și prezentări în mediul online. De altfel, săptămâna aceasta, pe 26 martie, va avea loc lansarea internațională a noului flagship – smartphone-urile din seria P40 în cadrul unui eveniment online. Acest fapt subliniază încă o dată angajamentul companiei de a aduce pe piața internațională și europeană cele mai noi produse și tehnologii.

 

  1. Care sunt măsurile pe care compania dvs. le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

 

Pe plan local, ca răspuns la situația actuală, Huawei a luat o serie de măsuri preventive de control încă din luna ianuarie, iar aceste măsuri au fost reevaluate în mod constant, pe măsura evoluției situației locale. Încă din ianuarie, Huawei a anulat toate călătoriile de business in țările și regiunile afectate, iar tuturor angajaților ce s-au intors din zonele afectate li s-a cerut izolarea în carantină timp de 14 zile, înainte de a se întoarce la birou. Situația de carantină este cerută pentru toți angajații care se întorc din călătorii, inclusiv când vorbim de zone neafectate.

Huawei a furnizat produse de necesitate cum ar fi măștile sanitare, soluție de dezinfectare pe bază de alcool și dezinfectant pentru mâini, termometre digitale, accesibile pentru toți angajații.

Sunt descurajate întâlnirile fizice și încurajate video-conferințele pentru a reduce pe cât posibil contactul fizic. Birourile sunt, de asemenea, dezinfectate zilnic. Angajații sunt sfătuiți să evite transportul în comun și să ajungă la birou în orele mai puțin aglomerate.

Angajații cu copii au prioritate în aprobarea cererilor de a lucra de acasă, din 11 martie. În același timp, angajații care au ales să lucreze de la birou sunt sfătuiți să își monitorizeze temperatura zilnic, iar Huawei a stabilit grupuri care să se asigure că angajații primesc produse și sfaturi de prevenție corespunzătoare, dacă aceștia sunt îngrijorați sau au neclarități.

 

  1. Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioada de timp pentru atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați?               

 

Huawei monitorizează comunicarea și anunțurile oficiale ale guvernului pe această temă zilnic. Credem că guvernul român a implementat măsuri eficiente. Incurajăm publicul să urmărească comunicarea oficială a Ministerului Sănătății în această perioadă și să primească, astfel, informații corecte în ceea ce privește măsurile de protecție personală.

Huawei nu este un expert în ceea ce privește măsurile de sănătate publică. Credem că guvernul depune toate eforturile pentru a minimiza riscurile și că are planuri pentru a gestiona această situație.

Mai mult, această situație este una globală. Credem că guvernul a deschis deja discuția la nivel internațional și că și-a unit eforturile cu țări experimentate, lucru care va constitui o practică bună. Urmărim să vedem cum va opera guvernul în perioada următoare. Pe de altă parte, adoptarea și adaptarea de măsuri pentru sănătate și pentru economie vor fi la fel de importante pentru că vor ajuta sectoarele afectate.

 

  1. Care sunt scenariile posibile pe care le vedeti pentru business-ul dvs daca epidemia continua si/sau ia amploare? Dar pentru intreaga economie romaneasca?

 

La nivel global, furnizorii importanți și-au reluat producția și nu așteptăm un impact asupra lanțului de aprovizionare și distribuție de echipament telecom către clienți.

Un plan BCM a fost elaborat pentru a minimiza impactul în business-ul cu clienții și pentru a furniza suport atunci când aceștia au nevoie.

Este greu de prevăzut un efect pe termen lung, la acest moment.

 

  1. Cum credeți că ați putea ajuta comunitatea – din punct de vedere social și/sau comercial?

Din punct de vedere comercial, Huawei își propune menținerea calendarului de lansări și livrări, unde nu au fost înregistrate întârzieri până în prezent. Mai mult, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor curente ale consumatorilor noștri, compania pregătește campanii dedicate pe piața locală, oferind avantaje pentru noile achiziții și post-vânzare pentru clienții cu probleme de service.  Astfel, pentru a oferi servicii mai eficiente consumatorilor, începând de săptămâna trecută, Huawei oferă un serviciu tip door-to-door gratuit pentru toate dispozitivele aflate în garanție. Dispozitivele vor fi ridicate de curier și duse la centrul de service.

După reparație, dispozitivele vor fi curățate și dezinfectate în conformitate cu cerințele profesionale, pentru a ajunge în siguranță înapoi la consumator. Logistica bidirecțională va fi gratuită pentru toate produsele cu garanție. Pentru toate dispozitivele HUAWEI, incluzând telefoane, computere, tablete, accesorii, audio și routere, a căror garanție inițială va expira în perioada 15 martie 2020 – 15 iunie 2020, aceasta va fi prelungită până la 15 iunie 2020.În plus, cliențiii sunt încurajați să folosească Aplicația de suport, să apeleze serviciul de livechat sau linia telefonică de asistență Huawei la numărul 0800 400 896 pentru serviciul door to door.

În zona de produs, consumatorii sunt invitați pe platformele digitale pentru a fi la curent cu ultimele informații sau pentru a comanda produse online: website-ul oficial, magazinul online, pagina de comunitate, precum și canalele de social media (Facebook și Instagram – Huawei Mobile RO).

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii