
Performanța se datorează, în principal, rezultatelor vânzărilor modelului P20 Pro.
Pentru prima dată în istoria companiei, Huawei urcă pe a doua poziție în topul celor mai mari producători de smartphone-uri din lume.
Această performanță se datorează creșterii la nivelul vânzărilor globale, care s-au majorat cu 41% în ultimul an. Vânzările companiei au crescut de la 38,4 milioane de smartphone-uri furnizate la nivel mondial în Q2 2017, până la un record de 54,2 milioane de unități în trimestrul al doilea al anului 2018. Creșterea înregistrată în regiunea Europei Centrale și de Est și a Țărilor Nordice, din care România face parte, a depășit recordul global, atingând 56% pentru aceeași perioadă.
Investiția anuală a Huawei în cercetare și dezvoltare s-a ridicat la 13,8 miliarde de dolari, în creștere cu 17,4% față de anul 2016, când aceasta se ridica la 13,8 miliadrde de dolari.