Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Hornbach România: numărul de clienţi a crescut cu 10% în prima jumătate a anului

Hornbach România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de materiale de construcţii şi grădinărit, a înregistrat, în perioada prima jumătate a anului financiar curent (martie 2014 – februarie 2015), o creştere cu 10% a numărului de clienţi.
Mugurel Horia Rusu Hornbach

„Anul în curs ne-a reconfirmat, o dată în plus, că strategia Hornbach este una câştigătoare pe piaţa locală. Astfel, în ultima perioadă am înregistrat o creştere cu 10% a numărului de clienţi, semnalele fiind astfel pozitive privind evoluţia noastră”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Potrivit directorului general, strategia Hornbach pe plan local are la bază, în primul rând, orientarea către client. Astfel,fiecare magazin Hornbach are angajaţi şcolarizaţi permanent în aşa fel încât să poată oferi detalii relevante tuturor clienţilor, în funcţie de proiectele pe care aceştia le desfăşoară. De asemenea, consideră că un alt atu al Hornbach pe piaţa locală este strategia privind preţurile mereu mici şi raportul foarte bun calitate – preţ.

„În acest sens, atât la nivel local, cât şi internaţional, analizăm piaţa atent şi ne asigurăm că avem cele mai mici preţuri permanent, desigur raportat la calitatea produselor noastre. De asemenea, dacă unul dintre clienţi ne semnalează că un concurent de-al nostru are un preţ mai mic la acelaşi produs oferim o recompensă prin serviciul de Garanţie a Preţului”, a mai spus reprezentantul companiei.

Permanent, în  fiecare locaţie Hornbach, clienţii au acces la 120.000 de articole diferite, 60.000 pe stoc şi alte 60.000 la comandă. În plus, Hornbach se pregăteşte de Sărbătorile de Iarnă, iar începând cu data de 24 octombrie, clienţii pot vizita zonele special amenajate din fiecare magazin Hornbach, unde vor găsi peste 2.000 de articole de sezon. Pe o suprafaţă de aproximativ 200 metri pătraţi, în fiecare locaţie a retailerului, vor fi disponibile globuri, produse de iluminat, brazi şi multe alte deocoraţiuni diverse.

În acest moment Hornbach deţine cinci locaţii, dintre care trei în Bucureşti (Berceni – 2007, Militari – 2008 şi Baloteşti – 2010), una în Braşov (2009) şi una în Timişoara (2012). Acestea sunt, în acest moment, cele mai mari magazine de materiale de construcţii şi grădinărit de pe piaţa locală, cu suprafeţe de peste 22.000 de metri pătraţi fiecare.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, reprezentantul companiei a subliniat că Hornbach îşi reconfirmă strategia şi vizează locaţii în oraşele importante ale ţării. „Încă de la intrarea pe piaţa locală, în 2005, ne îndreptăm atenţia către oraşe cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate. Astfel, pe lista noastră se află în acest moment oraşe precum Cluj, Sibiu, neexcluzând însă nici estul Capitalei”, a încheiat Mugurel-Horia Rusu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii