Cautare




, Contributor

Forbes.com

Media şi entertainment |
|

Hornbach deschide Târgul de Crăciun cu peste 750 de articole de sezon

Hornbach_-_Targ_de_Craciun.JPG
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, organizează Târgul de Crăciun în toate magazinele proprii în perioada 19 octombrie – 24 decembrie, oferind clienţilor peste 750 de articole de sezon.

„Târgurile de Crăciun le organizăm anual în toate magazine Hornbach din România, încă de la intrarea pe piaţa locală în 2007. De asemenea, acestea sunt găzduite şi de magazinele din celelalte opt ţări europene în care operăm. Prin organizarea acestui târg răspundem nevoilor clienţilor noştri care sunt în căutarea de produse destinate Sărbătorilor de Iarnă”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.

Acesta a subliniat că târgul este amenajat pe o suprafaţă de 200 de mp, în zona de grădină a fiecărui magazin, şi aduce, în acest an, peste 750 de articole de sezon: globuri, produse de iluminat, brazi, decoraţiuni etc. „Pe toată perioada târgului, clienţii vor avea acces la peste 2.500 de globuri diferite şi mai mult de 190 de modele de instalaţii pentru iluminat decorativ, dar şi la brazi naturali, din specia Abies Nordmanniana, importaţi din Danemarca”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.

Potrivit declaraţiilor sale, în Hornbach clienţii pot găsi produse de sezon în exclusivitate pe piaţa locală. Printre acestea se numără globuri pictate manual din Turingia, o zonă din Germania renumită pentru calitatea producerii de articole de sticlă.

În ceea ce priveşte cele mai bine vândute produse de sezon din cadrul Târgului de Crăciun, reprezentantul companiei a afirmat că brazii de Crăciun şi articolele de iluminat se află pe primele poziţii datorită unui raport foarte bun calitate – preţ. „Târgul de Crăciun are un impact pozitiv în întreaga cifră de afaceri a Hornbach la nivel anual, atât în România cât şi în toate celelalte ţări”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.

Dincolo de produsele destinate Sărbătorilor de Iarnă, clienţii Hornbach au acces permanent în toate cele cinci magazine Hornbach la peste 120.000 de produse, dintre care 60.000 mereu pe stoc şi alte 60.000 disponibile la comandă.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa. Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 136 magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii