Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

„Hora”, propunerea agenției FCB Bucharest, va fi identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918

Logoul „Hora”, propunerea creativă a agenției FCB Bucharest, a fost ales identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918, acesta obținând atât sufragiile juriului, cât şi voturile publicului, a anunţat Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN).
identitatea-vizuala-a-centenarului-marii-uniri-de-la-1918

Identitatea vizuală a fost aleasă în urma concursului de idei lansat de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale, împreună cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi cu sprijinul International Advertising Association (IAA România), al Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi al UNArte, la care au participat pro bono trei agenţii de comunicare: Pastel, FCB Bucharest şi Brand New. Acestea au propus 13 variante de logo.

Propunerea FCB Buchares, „Hora”, a obținut 234,64 puncte, poziționându-se pe primul loc în preferinţele juriului şi ale publicului (27% din voturile exprimate de cetățeni).

Logoul „Hora” va fi folosit pentru toate materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului.

Mesajul postat pe Facebook de către reprezentanții Ministerului Culturii mulțumește celor trei agenții participante, organizațiilor profesionale din industria comunicării, UAPR și IAA România, și UNArte – National University of Arts şi CESI – Centrul de Excelenţă în Studiul Imaginii pentru implicarea în acest concurs de proiecte.

CITEȘTE: O CARTE DESPRE SUCCES, POPULARITATE, HITURI ȘI AUDIENȚĂ

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii