Pe 1 februarie a intrat în măsuratoare History Channel, televiziunea de documentare deținută de compania americană A+E Networks. Reprezentantul de distribuiție pe cablu și satelit este Tematic Cable și din martie 2013 a început să difuzeze și publicitate din România, reprezentantul de vânzări de publicitate fiind regia Cable Direct.
În luna februarie, History Channel a avut o audineță medie de 14.000 de telespectatori pe minut (all day, urban), conform măsurătorilor Kantar Media.
OTV a ieșit din măsurarea de audiență din cauza ridicării licenței televiziunii de către CNA pentru neplata unor amenzi, ca urmare a încălcării legii audiovizualului.
Transilvania Live a renunțat la măsurătoarea de audință ca urmare a unei cereri din partea managementului acesteia, potrivi ARMA. De asemenea, în luna februarie 2013, canalul Giga TV nu a mai fost inclus în sondajele cu audiențe fiind „doar suspendată din raportare pentru neplată”.
PV TV este o televiziune licențiată în România, cu un format dedicat nișei de pescuit și vânătoare, fiind deținută de Tematic Cable SRL, al cărei unic acționar este SC Tematic Cable SRL, al cărei asociat unic este Nicolae Radu Morar. Televiziunea are o distribuție semnificativă pe piața de cablu și satelit, singura mare companie care nu o preia în prezent fiind UPC.
Tematic Cable mai distribuie pe piața din România televiziunile Music Mix – mai ales în zonele rurale, Super One – o televiziune de noapte pentru adulți, Nota TV – o televiziune de muzică maghiară care este descrisă ca fiind „nr. 1 din Ungaria și în secuime” și televiziunea pentru copii Duck TV.
ARMA a raportat oficial în luna februarie 2013 audiențele unui număr de 56 de televiziuni, față 58 în luna anterioară. Audiențele televiziunilor care nu plătesc măsurarea sunt însumate într-o categorie generică numită „Alții” („Others” în limba engleză), care însumează cifre lunare medii comparabile cu performanța televiziunilor cu cele mai mari audinețe din România, PRO TV și Antena1.
ARMA este o asociație profesională având ca membri principalele televiziuni, agenții de publicitate și clienți de publicitate din România, având scopul de a furniza pieței o unitate de măsură unică pentru audiențele de televiziune.
Pentru realizarea scopului său ARMA plătește din cotizațiile membrilor o companie specializată în măsurarea audiențelor, selectată periodic prin licitație, furnizorul pentru perioada 2012-2015 fiind Kandar Media.