Aplicaţia este disponibilă gratuit şi îi oferă utilizatorului posibilitatea de a urmări cursa aeriană de care este interesat pe telefonul mobil. În plus, acesta primeşte notificări în timp real odată ce situaţia zborului se modifică (check-in deschis; boarding etc.). Astfel, călătorul este pregătit de îmbarcare în orice moment şi indiferent de locul unde se află în aeroport.
“Un călător petrece în medie două ore în Aeroportul Henri Coandă, astfel că dezvoltarea unei aplicaţii care să fructifice la potenţial maxim acest interval a venit natural. Cum suntem din ce în ce mai aglomeraţi, mereu pe fugă, iar stresul îşi spune cuvântul zi de zi ne-am gândit că aeroportul ar putea fi perceput ca o oază de relaxare şi acest lucru la doar un click de download distanţă. Oamenii nu cunosc serviciile oferite de aeroport la adevărata lor valoare şi nici nu sunt obişnuiţi să profite de timpul pe care îl petrec aici. Ne-am propus să schimbăm acest fapt prin lansarea Henri AppPort”, a declarat Ştefan Şerbănescu, IT Manager Alpha Rocas România.
Mai mult, Henri AppPort indică poziţionarea pe harta aeroportului a cafenelelor, restaurantelor, magazinelor şi a spaţiilor de servicii (farmacie, coafor, rent-a-car, bancomat, standuri de ziare etc), dar şi care este traseul cel mai scurt către Aeroportul Henri Coandă sau starea vremii în Bucureşti şi în oraşul de destinaţie. În plus, utilizatorii aplicaţiei beneficiază în mod exclusiv de reduceri în toate cafenelele, restaurantele şi barurile din aeroport pentru o experienţă cât mai plăcută.
Aplicaţii similare sunt oferite pasagerilor şi pentru alte aeroporturi europene precum Londra Heathrow, Munchen sau Atena.