Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering automotive and transportation, as well as other industries. Have any news tip? Drop me an email at iulian.luca@forbes.ro

Afaceri |
|

Helmut Duckadam este noul ambasador al brandului Total, deținut de Riviera. Compania estimează o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro în 2021

Riviera este o companie cu capital 100% românesc înființată de doi frați, Giurgescu Cristian și Giurgescu Bogdan. Cei doi au început toată afacerea în 2007 pe domeniul de scutere și ATV-uri, apoi a migrat în 2012 pe partea de piese de reparații, iar din 2014 au intrat pe zona de scule și unelte de uz gospodăresc.
Helmut Duckadam parteneriat cu Total Tools[3071]

În prezent, alături de cunoscutul portar al echipei de fotbal Steaua, Helmut Duckadam, care este noul ambasador al brandului Total, deținut de companie, Riviera se dezvoltă intens în mediul online și are în plan și o extindere în afara țării în perioada următoare.

„Portalul atomico.ro face parte din grupul nostru, dar îl vom aduce sub brandul Riviera. Dorim să fim o companie omnichannel pentru a putea vinde pe toate canalele de piață. Am început acum 15 ani pe partea B2B și în momentul de față avem aproximativ 2.000 de parteneri, mă refer la magazine din zona urbană mică și zona rurală. Avem două platforme B2B, adresate special distribuitorilor și începând cu 2019 am dat drumul și unei platforme online B2C și încercăm să construim un brand exclusiv online, care se numește Wolfson.”

Decizia de a-l numi pe Helmut Duckadam ambasador de brand pentru Total a venit și pe fondul schimbărilor observate în perioada 2020-2021, când tot mai mulți români au fost interesați de reamenajări și reparații. Fostul mare portar a dovedit deja că poți reuși în tot ceea ce îți propui dacă nu ești dispus să renunți la țelul tău și investești timp și energie în îndeplinirea lui.

„Este o onoare pentru mine să fiu alături de o companie care este înclinată spre nevoile reale ale clienților și le pune acestora la dispoziție uneltele necesare și utile. Este, totodată, o mare plăcere pentru mine să-mi asum rolul de ambasador, deoarece am descoperit în brandul Total un partener cu o viziune pe termen lung, dedicat și pregătit pentru a obține performanțe de top. Am tot respectul pentru cei care sunt încrezători în proiectele lor care nu-i lasă să doarmă noaptea până când nu le termină. De aceea suntem aici să îi susținem și să aibă în noi un partener de încredere”, a declarat Helmut Duckadam.

Compania are în prezent patru branduri, iar pe platforma online atomico.ro se regăsesc deja toate produsele. Brandul Total este unul internațional, prezent în peste 100 de țări și are o cotă mare de piață în țări precum Portugalia, Grecia, Polonia și zona de sud a Italiei.

„Încercăm să ajungem în cinci ani de zile, împreună cu celelalte branduri, numărul unu în industria de scule și unelte pe partea de B2B. De asemenea, încercăm până la sfârșitul anului 2022 să deschidem un punct de lucru în Ungaria.”

În privința magazinului online, compania își propune să ajungă în următorii cinci ani la o cifră de afaceri de 15-20 milioane de euro.

„Anul acesta pe segmentul B2C estimăm că portalul atomico.ro o să termine cu o cifră de afaceri de 3,8 milioane de euro, iar compania Riviera, care este pe partea de B2B, estimăm că va termina la 15,8 milioane de euro cifră de afaceri. În total aproximativ 20 de milioane cifră totală de afaceri în 2021.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii