Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Heineken România și Ogilvy & Mather devin #urbanbynature prin lansarea brandului Strongbow în România

Ogilvy & Mather a dezvoltat pentru Heineken România strategia de lansare a brandului Strongbow, marca de cidru numărul 1 în lume.
Strongbow_Ogilvy_eveniment lansare MNAC (3)

Lansat în România, în cadrul unui eveniment la Muzeul Național de Artă Contemporană (MNAC), Strongbow este introdus consumatorilor români sub conceptul Urban by Nature, ce transpune cidrul, o băutură fermentată din mere, în contextul urban.

„La începutul acestui an, am acceptat provocarea de a introduce, alături de HEINEKEN, în România o nouă categorie de băuturi alcoolice, cidrul. Natura urbană este starea de spirit asociată celor ce înțeleg orașul dar și realitatea pragmatică a unei băuturi alcoolice din mere, deja celebră în numeroase metropole. Intersecția acestor idei a condus natural către conceptul Urban by Nature, ca platformă de promovare locală a mărcii de cidru numărul 1 în lume. Am perceput Strongbow ca pe un brand modern, hip, făcut pe placul trendsetterilor, un brand URBAN și în același timp unul care vorbește despre MERE, despre NATURĂ, despre gustul refreshing și jucăuș al cidrului”, a declarat Adrian Diac, Senior Copywriter la Ogilvy.

 

 „Strongbow aduce gustul proaspăt de mere într-o băutură alcoolică ce se adresează celor interesați de nou. Am ales parteneriatul cu Ogilvy în introducerea unei noi categorii de băuturi pe piața din România, cidrul, deoarece au dovedit că au înțeles cel mai bine spiritul brandului: odată cu Strongbow se creează contextul prin care urbanul și natura să coexiste într-un mod armonios. URBAN by NATURE, conceptul câștigător propus de Ogilvy, este teritoriul pe care dorim să îl ocupe Strongbow, locul în care natura urbană e în firescul ei, este acasă”, a spus Narcis Horhoianu, Director Marketing la Heineken România.

Ogilvy & Mather va dezvolta și va implementa strategia de comunicare locală a brandului, derivată din cea globală, prin acțiuni ATL, BTL, digital și PR, completând deja materialele existente.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii