Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Heineken România a înregistrat o cifră de afaceri netă de 1.085 milioane lei în 2014

Într-o piață aflată în scădere și un context economic dificil, Heineken România și-a îmbunătățit profitabilitatea, înregistrând o creștere de două cifre a acesteia în 2014, potrivit companiei.
bere-pahar.jpg

Cifra de afaceri netă a companiei a fost de 1.085 milioane lei, mai mică cu 3% decât în 2013, informează Heineken România.

„În 2014, condițiile meteorologice nefavorabile, combinate cu presiunea continuă a mediului economic au dus la o scădere a consumului de bere, pretutindeni în România. Compania noastră a fost de asemenea afectată, înregistrând o scădere a cifrei de afaceri cu 3 procente. În ciuda acestor condiții dificile, am crescut profitabilitatea generală a companiei datorită diversitătii produselor noastre, a eficientizării costurilor și a inovațiilor pe care le-am inclus în portofoliul nostru”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

Onno Rombouts recunoaște faptul că piața de bere rămâne dependentă de contextul economic și de condițiile meteorologice, dar speră ca, prin inovație și prin dezvoltarea mărcilor din portofoliu să înregistreze o creștere sustenabilă a companiei.

Heineken România face parte din Grupul Heineken, are 4 fabrici în România, în Craiova, Constanţa, Miercurea-Ciuc, și Târgu- Mureş și peste 1.100 angajați.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii