Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Heineken România, cifră de afaceri în creștere cu 13,2%

Onno_Rombouts_1_Managing_Director_HEINEKEN_Romania.jpg
Veniturile înregistrate de Heineken România în 2012 au ajuns la 1,185 miliarde de lei, în creștere cu 13,2% față de 2011.

Volumul vânzărilor a crescut cu peste 5%, confirmând, potrivit lui Onno Rombouts, managing director Heineken România, poziția companiei de lider de piață. Printre mărcile cu rezultate bune se numără Heineken, Ciuc și Bucegi, care au   înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut . Tot la capitolul ”succese”, Heineken România menționează Ciuc Radler, primul Radler românesc şi lansarea Silva la nivel naţional, cu o gamă completă de ambalaje.

Vezi câți bani au cheltuit berarii pentru a-și promova mărcile pe TV

Heineken România face parte din grupul omonim și în portofoliul său se află mărci care acoperă toate segmentele de piață: Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster's (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana.

Heineken România are patru fabrici – situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş – şi 1.100 de angajaţi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii