Volumul vânzărilor a crescut cu peste 5%, confirmând, potrivit lui Onno Rombouts, managing director Heineken România, poziția companiei de lider de piață. Printre mărcile cu rezultate bune se numără Heineken, Ciuc și Bucegi, care au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut . Tot la capitolul ”succese”, Heineken România menționează Ciuc Radler, primul Radler românesc şi lansarea Silva la nivel naţional, cu o gamă completă de ambalaje.
Vezi câți bani au cheltuit berarii pentru a-și promova mărcile pe TV
Heineken România face parte din grupul omonim și în portofoliul său se află mărci care acoperă toate segmentele de piață: Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana.
Heineken România are patru fabrici – situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş – şi 1.100 de angajaţi.