Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

HEINEKEN a lansat noul set de angajamente cu privire la strategia globală de sustenabilitate

Reprezentanții companiei HEINEKEN au anunțat lansarea programului global, 2030 Brew a Better World - un nou set de angajamente ce au ca scop un impact pozitiv asupra mediului, sustenabilității sociale și consumului responsabil de alcool.
Kyiv,,Ukraine-,May,24,,2018:,Heineken,Signboard.

Neutralitatea emisiilor de carbon în producție, până în 2030, și pe întregul lanț valoric, până în 2040, zero deșeuri ajunse în depozitele de gunoi, la nivel global, până în 2025 și un impact pozitiv asupra resursei de apă în toate zonele cu deficit de apă, până în 2030 – sunt principalele priorități ale companiei pentru perioada următoare.

„Ne aflăm într-un deceniu cu provocări tot mai complexe. Viziunea noastră Brew a Better World pentru 2030 ridică standardele și ne permite să facem progrese mai rapide către o lume cu zero emisii nete, mai echitabilă și mai sănătoasă. Noile angajamente își au originea în strategia noastră de creștere echilibrată, EverGreen, și plasează sustenabilitatea și responsabilitatea pe primul plan, în capitolul pe care îl adăugăm poveștii noastre”, a punctat Dolf van den Brink, CEO și Președinte al Comitetului Executiv al HEINEKEN.

În ceea ce privește impactul pozitiv asupra apei, ca parte a obiectivelor globale pentru 2030, HEINEKEN își va reduce și mai mult consumul mediu de apă, la 2,6 hectolitri pe hectolitru (hl/hl) în zonele cu deficit de apă și 2,9 hl / hl la nivel mondial, susțin oficialii companiei.

De asemenea, compania promite să-și echilibreze în întregime resursele de apă utilizată, în zonele cu deficit de apă, așa cum face în Mexic, Spania, Egipt și Malaezia, maximizând în același timp refolosirea și recircularea apei sale în zonele cu deficit.

Conform statisticilor bifate în raportul companiei, HEINEKEN a reîntors deja șase miliarde de litri de apă în comunități, prin diferite proiecte.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii